
Jeśli znasz już podstawowe wymagania, aby zostać lokalnym przewodnikiem, dowiesz się też krok po kroku, co musisz zrobić. Najpierw zaloguj się na adres Gmail, na którym chcesz mieć konto lokalnego przewodnika. Następnie odwiedź stronę Lokalnych przewodników, wybierz miasto, w którym chcesz prowadzić działalność i zaakceptuj regulamin programu. Główną motywacją Lokalnego przewodnika powinna być chęć pomocy innym i zdobycie jak największej liczby punktów.
Pamiętaj, aby w 100% stosować się do wskazówek Google. Na przykład lokalni przewodnicy wycieczek powinni robić zdjęcia z uwzględnieniem prawa do prywatności osób znajdujących się w pobliżu. Zdjęcia publikowane przez użytkowników Lokalnego Przewodnika muszą również spełniać wymagania estetyczne i funkcjonalne. Lokalny przewodnik monitoruje jakość usług i produktów, wnikliwie analizuje i ocenia ofertę, atmosferę, obiekt oraz pracę personelu.
Premie i korzyści typowe dla treści tworzonych przez użytkowników
Premie Google to klasyczne programy do tworzenia treści tworzonych przez użytkowników. Widoki map można było bez problemu zgrywalizować. Przewodnicy zdobywają tym więcej punktów, im większą wartość wnoszą ich działania. Otrzymujesz je w zależności od długości recenzji i innych treści, takich jak zdjęcia lub filmy. W rezultacie Mapy Google stają się coraz doskonalszym narzędziem, a użytkownicy chcą zdobywać coraz więcej punktów, aby zdobywać kolejne poziomy i zdobywać rangi, odznaki i inne symbole statusu.
Oczywiście Lokalni przewodnicy Google nie mogą liczyć na żadne dochody. Ceny również nie są gwarantowane, jak wyraźnie podano na stronie internetowej programu. Co więc oprócz mechanizmu punktowego zachęca ludzi do wystawiania recenzji? To szansa na zdobycie zaproszeń na specjalne wydarzenia i szybszy dostęp do testowanych jeszcze funkcji Google.
Jak korzystać z Lokalnych przewodników Google, jeśli prowadzisz lokalną firmę?
Jeśli prowadzisz lokalną firmę, możesz skorzystać z programu Przewodniki Google. Nie, tu nie chodzi o nagrody – i tak wyglądają dość skromnie. Chodzi o coś innego. Google i jego algorytmy często automatycznie akceptują lub odrzucają zmiany sugerowane przez użytkownika. Nie ma oficjalnych informacji od Google na ten temat, ale z mojego doświadczenia wynika, że profile Google są bardziej wiarygodne z wieloma sugerowanymi zmianami w mapach, dodanymi zdjęciami i ocenami. Google ufa im bardziej niż nowym kontom. ty bez historii
We wspomnianym już Kreatorze Map (którego wielu – w tym ja – miło wspominam ze względu na dodatkowe opcje edycji map) zostały również ocenione zmiany zaproponowane przez użytkownika.
Zatwierdzone warunki podniosły rangę, odrzucone warunki ją obniżyły. Chociaż obecnie w Mapach na profilu użytkownika nie ma takiej grafiki – pokazującej stosunek udanych do nieudanych edycji – Google prawdopodobnie nadal ma takie wskaźniki w swoim backoffice. Ponadto bierze je pod uwagę podczas pracy z algorytmami. Takich, które automatycznie decydują o zmianach.
Jaki jest cel Lokalnych przewodników Google?
Celem programu jest nadanie Mapom Google ludzkiego wymiaru. Powinno też ułatwić użytkownikom podejmowanie decyzji przy wyborze lokalizacji. Lokalni przewodnicy dzielą się swoimi spostrzeżeniami i udostępniają recenzje, które czasami mogą być bardzo pomocne. Oczywiście pod warunkiem, że są oryginalne, niepowtarzalne i szczegółowe. Dodawanie kolejnych podobnych i ogólnych opinii nie wnosi żadnej wartości do programu. Publikowanie identycznych recenzji dla wielu lokalizacji lub tuzina jest bardzo złą praktyką. W tym celu Google może automatycznie usuwać lokalne przewodniki turystyczne z programu.
Uruchamiając program, Google liczył na gromadzenie aktualnych i dokładnych danych o miejscach widocznych w Mapach Google. Co prawda ma takie dane dzięki rządowym spisom powszechnym, katalogom biznesowym, mediom społecznościowym, stronom firmowym, ale to informacje o specyficznym charakterze. Brakowało w nim opinii samych użytkowników, którzy faktycznie byli we wskazanej lokalizacji i mieli swoje opinie na jej temat.
Poziomy lokalnego przewodnika Google
Punkty zdobywane regularnie w programie prowadzą do nowych poziomów. Jest ich aż 10, ale aby zdobyć najwyższą z nich, naprawdę trzeba się napracować. Potrzebujemy do 100 000 punktów, aby osiągnąć najwyższe miejsce. Załóżmy, że prowadzimy recenzje powyżej 200 znaków, dodajemy zdjęcie i recenzję, to aby osiągnąć poziom 10 musimy zgromadzić 3847 takich działań.
Oprócz powyższych punktów i poziomów lokalni przewodnicy mogą zdobyć specjalną odznakę, która będzie wyświetlana za każdą pozostawioną recenzję. Odznaki są bezpośrednio związane z poziomami. Na pierwszych trzech nie dostajemy żadnego, dopiero po osiągnięciu czwartego poziomu widzimy tę nagrodę. Każda odznaka przypisana do określonego poziomu jest inna.