
Zacznijmy od początku – czym właściwie są leady? Według Wikipedii lead to:
„Konsument, osoba fizyczna lub firma potencjalnie zainteresowana określonym produktem lub usługą.”
LinkedIn w Polsce – Statystyki
Często powtarza, że trendy i zachowania z USA i Europy Zachodniej zawsze docierają do Polski trochę później i LinkedIn nie jest wyjątkiem. W Stanach Zjednoczonych konto na tym portalu posiada nawet połowa populacji. LinkedIn ma w Polsce 4,4 mln użytkowników. Jednak liczba ta stale rośnie.
Nie można zaprzeczyć, że utrzymywanie aktywnego profilu może być bardzo pomocne przy rozważaniu pracy z potencjalnymi przyszłymi klientami i inwestorami. Pamiętaj też, że osoby, które odwiedzają LinkedIn, nie są tam po to, by ślepo przeglądać swoje tablice (jak to często ma miejsce na Facebooku), ale aby przyjąć bardziej biznesowe podejście.
Wyszukiwarka klientów na LinkedIn – profil zawodowy
W większości mediów społecznościowych profil osobisty jest jedną z najważniejszych części całego środowiska. Nie inaczej jest z LinkedInem. Można powiedzieć, że Twój profil jest najważniejszym punktem kontaktu dla przyszłych klientów. Warto więc odpowiednio o nią zatroszczyć się i poświęcić jej trochę więcej czasu.
Zasadniczo nie będzie to trudne, ponieważ system przeprowadzi Cię przez odpowiednie informacje i poprosi o ich podanie. Nie lekceważ tego. Dodaj odpowiednie zdjęcie (oczywiście profesjonalne), dodaj podpis (to coś więcej niż tylko nazwa stanowiska), a umiejętności będą dobre, gdy potwierdzą je znajomi. Rekomendacjami warto się dzielić, nawet jeśli ich nie masz, możesz spróbować je zdobyć.
Osoby, które polecały lub komentowały Twoje treści
Innym „hakiem” poszerzającym bazę kontaktów jest zapraszanie dodatkowych kontaktów, które lubią nasze treści na LinkedIn, komentują je lub udostępniają.
Wystarczy, że klikniesz w liczbę polubień pod Twoim postem, a zobaczysz całą listę osób, które są zainteresowane tą konkretną treścią. W ramach budowania profesjonalnej sieci i relacji z nią możesz także wysyłać inne publikacje o podobnej tematyce w wiadomościach lub w zaproszeniu do kontaktu do osób, które polubiły treść. Oczywiście pomaga to w budowaniu sieci i świadczy o Twoim zaangażowaniu. Jednocześnie rozpowszechniasz treści i zwiększasz zasięg. co napisać wypróbuj ten szablon wiadomości:
Dziękuję za polubienie mojego artykułu/postu. Pomyślałem, że może Cię to również zainteresować: Krótki link. Daj mi znać, co o tym myślisz. Jestem wdzięczny za (przyjęcie mojego zaproszenia) opinię, komentarz lub rekomendację! Pozdrowienia!
Dlaczego warto pracować z UniqueSEO
Treść
- 0.1 Dlaczego warto pracować z UniqueSEO
- 1 Dlaczego reklama na LinkedIn to dobry pomysł?
- 2 Ile kosztuje reklama na Linkedin?
- 2.1 Sales Navigator na Linkedin
- 3 Reklama na Linkedin w jakim celu?
- 3.1 Jak radzić sobie z reklamą Linkedin
- 3.2 Plusy i minusy kampanii reklamowych Linkedin
- 3.2.1 Jeśli to wszystko przekonało Cię, że warto być w Invest w reklamie lub doskonaleniu LinkedIn
- 4 Profil firmy LinkedIn to potężne narzędzie dla Twojej firmy.
-
- 4.0.1 Jeśli to wszystko przekonało Cię, że warto zainwestować w reklamę LinkedIn lub ją ulepszyć,
-
tixagb_12)