Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Co jest sugerowane wideo na YouTube?

YouTube jest drugą po Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród Polaków. Tak wysoka pozycja może dziwić, ale faktem jest, że filmy na YouTube ogląda miesięcznie 18,5 mln osób. Ponadto Google chętnie pobiera treści wideo z serwisu YouTube i wyświetla je w specjalnym polu wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Z tego powodu YouTube jest narzędziem, które powinno zainteresować zarówno przedsiębiorców, jak i twórców treści, którzy chcą budować swój zasięg i sukcesywnie zwiększać odsetek swoich treści na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Tutaj też warto walczyć o pozycje, tym bardziej, że wiele promocyjnych tematów i haseł na YouTubie jest jeszcze niedojrzałych. Czy pozycjonery na YouTube mają z tym coś wspólnego? Jak ugryźć SEO na YouTube? Poniżej znajduje się lista niektórych aspektów SEO, na które powinniśmy zwrócić uwagę podczas dodawania filmu na YouTube. Ta lista jest oparta na moich własnych badaniach i doświadczeniach związanych z publikowaniem treści w YouTube.

umieszczenie filmów na seo youtube

Treść strony

  • 1 umieszczenie filmy na YouTube SEO
  • 2 Jak rozwijać swój kanał YouTube
  • 3 Część 1: Badanie słów kluczowych w YouTube
    • 3.1 Algorytm SEO YouTube
    • (tixagb14) 4 SEO w serwisie YouTube
    • )

    • 5 Część 2: Jak opublikować film wideo, który ma długi czas oglądania
    • 6 Część 3: Optymalizacja filmu w YouTube
    • 7 Część 4: Pozycjonowanie wideo: promowanie wideo
    • 8 Oto kolejny krok…

    Ukryj sugerowaną nakładkę wideo

    Zainstaluj Adblock Plus w swoich przeglądarkach. Jest dostępny zarówno dla przeglądarki Chrome, jak i Firefox. Upewnij się, że rozszerzenie jest włączone, aby można było blokować reklamy YouTube. Odwiedź film w YouTube, o którym wiesz, że zawiera nakładkę wideo.

    Odtwórz lub przeskocz do przodu, aż pojawi się nakładka, a następnie wstrzymaj wideo.

    Kliknij ikonę Adblock Plus obok paska adresu URL i wybierz Blokuj z menu, które zostanie otwarte. Po kliknięciu opcji Zablokuj element możesz wybrać element do zablokowania. Najedź kursorem na jeden z sugerowanych filmów.

    Blokuj rekomendacje filmów YouTube na końcu filmów

    Chociaż możesz kliknąć przycisk zatrzymania na końcu filmów, aby uniknąć rekomendacji po filmie, nie ma możliwości, aby pojawiły się rekomendacje do zablokowania podczas odtwarzania wideo.

    Jeśli nie chcesz używać rozszerzeń YouTube, takich jak Iridium, które obsługują tę funkcję, możesz skonfigurować dla nich blokowanie treści.

    Opis również powinien być odpowiednio zoptymalizowany

    Opis to drugi najważniejszy aspekt naszego filmu, który ma ogromny wpływ na pozycję na YouTube. Musi dobrze łączyć się z treścią, jednocześnie dopasowując się do najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych – trochę jak tekst na blogach oczyszczonych pod kątem SEO. Dodając tagi, ułatwiamy też algorytmom YouTube zrozumienie, o czym jest nasz film i do kogo jest przeznaczony – tu też możemy używać słów kluczowych, ale nie tylko.

    Jeden inny – i ostatni – rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę podczas publikowania na YouTube, jest jakość nagrań, które umieszczamy na stronie. Im wyższa rozdzielczość i lepsza jakość dźwięku, tym lepiej. Warto pamiętać, że nie zawsze trzeba kręcić w 8k – głównym celem nie jest zejście poniżej 720p. Film o tak niskiej rozdzielczości ma mniejsze szanse na dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania w YouTube. Jeśli masz już plik wysokiej jakości, zwróć uwagę na jego tytuł – powinien on również poprawnie odnosić się do słów kluczowych i tematu nagrania. Nie zapomnij o miniaturze, powinna zainteresować potencjalnego widza.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad