Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Co lepsze AdWords czy pozycjonowanie?

Jeśli szukasz szczegółowo, nie ma takiego terminu jak pozycjonowanie Adwords, ponieważ nie można wyświetlać reklam 🙂

Jednak o pozycjonowaniu można mówić w kontekście SEO.

Jaka jest różnica między Google AdWords a pozycją?

Poniżej stworzyłem dla Ciebie prostą tabelę porównawczą:

Im wyżej, tym lepiej. 95% działań odbywa się na pierwszej stronie 🙂

Jak działa SEO? Kiedy pojawią się wyniki?

Efektem działań SEO jest zwiększenie widoczności naszej strony w wynikach wyszukiwania Google na branżowe słowa kluczowe, które potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarkę. Dobrze wypozycjonowana strona będzie zajmować coraz wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania i być na dobrej drodze do pierwszej dziesiątki, czyli pierwszej strony, dla różnych fraz wpisywanych przez użytkowników. Na efekty działań SEO trzeba jednak poczekać – w zależności od branży 2, 4-6, do 12 miesięcy.

Ale warto czekać, ponieważ długoletnia widoczność strony w wynikach wyszukiwania utrzyma się jeszcze przez jakiś czas nawet po zakończeniu działań SEO. Pozycjonowanie to długoterminowa inwestycja, która z czasem się zwróci. To jak przyspieszenie ciężkiego koła zamachowego, które wymaga dużo pracy i siły, aby go wprawić w ruch. Jednak gdy już nabierzemy odpowiedniego rozpędu, będzie to kontynuowane i zapewni nam stały strumień nowych klientów i czytelników na naszym blogu/stronie internetowej lub w sklepie.

AdWords a SEO

Po pierwsze, należy odróżnić linki sponsorowane z Google AdWords od organicznych wyników optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO).

Co to jest SEO?

SEO – Optymalizacja koncentruje się na organicznych wynikach wyszukiwania.

Promocje składają się z wielu taktyk, które powodują, że wyszukiwarki wyświetlają stronę na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Ma to proste powiązanie: im wyższa pozycja w Google, tym więcej kliknięć w link. Im więcej kliknięć w link, tym większy ruch na stronie. Im więcej podstron danej domeny zajmuje wysokie pozycje w Google, tym wyższa jest widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Poprzez SEO budujemy widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Innymi słowy, w wynikach organicznych – wynik jest wartościowy i wiarygodny. Metody i taktyki stosowane w działaniach SEO:

  • On-page SEO optymalizuje każdą pojedynczą stronę Twojej witryny pod kątem określonego słowa kluczowego i odwołania się do wyszukiwarek. Strategie te obejmują: badanie słów kluczowych, tworzenie treści i optymalizację słów kluczowych.
  • Techniczne SEO optymalizuje bezkontaktowe elementy serwisu i całego serwisu w celu poprawy jego struktury.
  • SEO poza stroną buduje reputację i autorytet witryny, łącząc ją z innymi wysokiej jakości witrynami. Techniki SEO poza stroną obejmują: budowanie linków (uzyskiwanie wysokiej jakości linków zwrotnych) z innych witryn oraz zarządzanie listami lokalnymi i profilami katalogów.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad