Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Co mówi się na YouTube?

Wiesz już, że YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie.

Ale to nie znaczy, że możesz po prostu przesłać kilka zoptymalizowanych filmów i oczekiwać, że zostaną ocenione.

Profesjonalne i kompleksowe SEO

Zobacz naszą >> OFERTA > OFERTA > OFERTA

YouTube walczy z rosyjską dezinformacją i propagandą

Na proces » detrollingu» Dołożyła się do tego sieć YouTube. Według brytyjskiego dziennika od początku inwazji z platformy usunięto 9 tys. kanałów i ponad 70 tys. filmów. Wśród nich znalazł się np. kanał prokremlowskiego dziennikarza Władimira Sołowjowa. Ponadto na kanałach rosyjskiego Departamentu Obrony i Departamentu Stanu tymczasowo zakazano udostępniania nowych filmów za nazwanie agresji Rosji na Ukrainę „misją wyzwoleńczą”. oglądało ~90 milionów użytkowników, którzy od jakiegoś czasu nie mogą liczyć na przychody z reklam i korzystać z konta premium znaleźć tę istotną trudność dla programistów, zwłaszcza dla początkujących. Dla porównania: kraj zamieszkuje obecnie około 146 milionów ludzi.

Jak zrobić film na YT, który przyciągnie tłumy i wypromuje Twój kanał?

W tej sekcji zebrałem nie tylko wskazówki, jak stworzyć dobry film na YouTube, ale także jak podejść do nagrywania filmów obejmujących cały kanał. Więc nie chodzi tylko o stworzenie filmu, ale także o dopasowanie go do innych ujęć, które robisz, aby dotrzeć do właściwych osób i wzbudzić ich zainteresowanie.

youtube.com/embed/CuVKy8WK22w» frameborder=»0″ allowfullscreen>


youtube.com/embed/oCbhjY2sh-E» frameborder=»0″ allowfullscreen>
W końcu wiesz już, że każdy film na Twój biznesowy kanał YouTube powinien być zgodny z wcześniej ustaloną strategią. Poniżej znajduje się 10 podstawowych zasad, których należy przestrzegać podczas tworzenia kreacji sugerowanych przez sam YouTube. W rzeczywistości jest to rozszerzenie czterech punktów przedstawionych powyżej, dotyczących budowania strategii kanału YT.

1. Twórz treści, którymi inni będą chcieli się dzielić

Recenzja

Pierwszy krok w Kluczem do znalezienia wyszukiwarki jest poznanie zasad, którymi rządzi się ocenianie materiałów. YouTube traktuje priorytetowo trzy główne elementy: trafność, zaangażowanie i jakość.

  • Trafność — na podstawie dopasowania tytułu, tagów, opisu i treści filmu wideo do wyszukiwanego hasła.

  • Zaangażowanie – poziom zaangażowania odbiorców pokazuje, czy użytkownik uznał treść za przydatną (kliknij tutaj np. sprawdzane jest, czy użytkownik obejrzał, zapisał lub skomentował całe nagranie).

  • Jakość — próba oceny wiarygodności i specjalizacji kanału. Youtube wspomina, że ​​priorytetowo traktuje treści z zaufanych źródeł i jest to ważne w kategoriach takich jak wiadomości, polityka, informacje medyczne czy naukowe. Jak wiesz, wiarygodność jest kluczowa w tych obszarach. W innych obszarach, takich jak muzyka czy rozrywka, YouTube częściej analizuje takie elementy, jak trafność, aktualność czy popularność.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad