
Wiesz już, że YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie.
Ale to nie znaczy, że możesz po prostu przesłać kilka zoptymalizowanych filmów i oczekiwać, że zostaną ocenione.
Profesjonalne i kompleksowe SEO
Zobacz naszą >> OFERTA > OFERTA > OFERTA
YouTube walczy z rosyjską dezinformacją i propagandą
Na proces » detrollingu» Dołożyła się do tego sieć YouTube. Według brytyjskiego dziennika od początku inwazji z platformy usunięto 9 tys. kanałów i ponad 70 tys. filmów. Wśród nich znalazł się np. kanał prokremlowskiego dziennikarza Władimira Sołowjowa. Ponadto na kanałach rosyjskiego Departamentu Obrony i Departamentu Stanu tymczasowo zakazano udostępniania nowych filmów za nazwanie agresji Rosji na Ukrainę „misją wyzwoleńczą”. oglądało ~90 milionów użytkowników, którzy od jakiegoś czasu nie mogą liczyć na przychody z reklam i korzystać z konta premium znaleźć tę istotną trudność dla programistów, zwłaszcza dla początkujących. Dla porównania: kraj zamieszkuje obecnie około 146 milionów ludzi.
Jak zrobić film na YT, który przyciągnie tłumy i wypromuje Twój kanał?
W tej sekcji zebrałem nie tylko wskazówki, jak stworzyć dobry film na YouTube, ale także jak podejść do nagrywania filmów obejmujących cały kanał. Więc nie chodzi tylko o stworzenie filmu, ale także o dopasowanie go do innych ujęć, które robisz, aby dotrzeć do właściwych osób i wzbudzić ich zainteresowanie.
youtube.com/embed/CuVKy8WK22w» frameborder=»0″ allowfullscreen>
youtube.com/embed/oCbhjY2sh-E» frameborder=»0″ allowfullscreen>
W końcu wiesz już, że każdy film na Twój biznesowy kanał YouTube powinien być zgodny z wcześniej ustaloną strategią. Poniżej znajduje się 10 podstawowych zasad, których należy przestrzegać podczas tworzenia kreacji sugerowanych przez sam YouTube. W rzeczywistości jest to rozszerzenie czterech punktów przedstawionych powyżej, dotyczących budowania strategii kanału YT.
1. Twórz treści, którymi inni będą chcieli się dzielić
Recenzja
Pierwszy krok w Kluczem do znalezienia wyszukiwarki jest poznanie zasad, którymi rządzi się ocenianie materiałów. YouTube traktuje priorytetowo trzy główne elementy: trafność, zaangażowanie i jakość.
Trafność — na podstawie dopasowania tytułu, tagów, opisu i treści filmu wideo do wyszukiwanego hasła.
Zaangażowanie – poziom zaangażowania odbiorców pokazuje, czy użytkownik uznał treść za przydatną (kliknij tutaj np. sprawdzane jest, czy użytkownik obejrzał, zapisał lub skomentował całe nagranie).
Jakość — próba oceny wiarygodności i specjalizacji kanału. Youtube wspomina, że priorytetowo traktuje treści z zaufanych źródeł i jest to ważne w kategoriach takich jak wiadomości, polityka, informacje medyczne czy naukowe. Jak wiesz, wiarygodność jest kluczowa w tych obszarach. W innych obszarach, takich jak muzyka czy rozrywka, YouTube częściej analizuje takie elementy, jak trafność, aktualność czy popularność.