
lat w pierwszej trójce najbardziej znanych, najbardziej wpływowych i najbardziej emocjonalnych blogerów. Ku uciesze fanów i przeciw hejterom, co roku umacnia swoją pozycję nie tylko na blogu, ale również na rynku wydawniczym.
charlizemystery.com
Zarabiaj na swoim kanale
Istnieje kilka sposobów zarabiania na kanale YouTube. Każdy właściciel kanału może wybrać ten, który najlepiej odpowiada jego indywidualnym potrzebom. Oto kilka opcji do wyboru:
Możesz zostać partnerem YouTube. Gdy YouTube uzna, że Twój kanał ma wystarczająco dużą widownię, możesz zacząć zarabiać na reklamach YouTube, korzystając z modelu CPM (Cost Per Thousand – Cost Per Thousand Viewers), który opiera się na fakcie, że za wyświetloną reklamę płaci się 1000 razy. Średni koszt to 2 USD za 1000 wyświetleń. Aby wziąć udział w programie partnerskim YouTube, Twój kanał musi mieć co najmniej 4000 godzin wyświetleń. Czas oglądania treści publicznych i 1000 subskrybentów w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ta trasa jest dość wymagająca i niezbyt dobrze płatna.
Jak to zrobić w Fast White Cat?
Jedną z pomyślnie wdrożonych przez FWC kampanii reklamowych w YouTube była kampania na zamówienie dla Kontigo, która weszła na rynek e-commerce w marcu 2017 roku. Naszym zadaniem było dotarcie do kobiet w określonym wieku, zainteresowanych wybranymi kanałami wideo i grupami tematycznymi.
Na kampanię złożyło się kilka filmów z udziałem modelek znanych z programu TopModel, Osi Ugonoh, Aleksandry Żuraw i Karoliny Pisarek.
Kanał Kontigo na YouTube nie był zbyt dobrze znany przed kampanią, trzeba było go odpowiednio przygotować i skonfigurować.
Specyfika badania
Badanie zostało przeprowadzone za pomocą ankiety internetowej z wykorzystaniem technologii RTS w dniach 24-27 lutego 2015 r. Zaproszenia do udziału zostały wysłane do użytkowników serwisu o łącznym miesięcznym zasięgu więcej ponad 95% polskich internautów. Próbę dobrano metodą losowo-kwotową. Analizą objęto grupę 1000 internautów w wieku 15 lat i więcej.
Strukturę próby dostosowano wagą analityczną tak, aby odpowiadała strukturze polskich internautów w wieku 15 lat i więcej pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstruowaniu skali uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne, takie jak płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejsca zamieszkania, a także zmienne związane z powszechnie rozumianym stylem życia.Wyniki przedstawione w raporcie odnoszą się do danych ważonych, z liczebnością grup reprezentujący nieważoną liczbę respondentów w każdej grupie pokazowej.
Dziecko może prezentować produkt (tradycyjne lokowanie), ale – zgodnie z prawem – nie można go bezpośrednio przekonać do jego zakupu. „Najbezpieczniejszą” formą lokowania jest zatem umieszczenie produktu w naturalnym kontekście (rozrywka, element codzienności, element scenografii itp.).
Należy pamiętać, że dzieci: