Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Co się stanie, jeśli nie osiągnę 1000 subskrybentów na YouTube za rok?

Niech zgadnę – jesteś artystą, jakiś czas temu założyłeś kanał na YouTube i opublikowałeś swoje pierwsze teledyski. Od ostatniej premiery minęło już trochę czasu, a patrząc na wyniki oglądalności, zastanawiasz się: czy są sposoby na ulepszenie kanału? Odpowiedź brzmi tak. Oto prosta lista kontrolna, która pomoże Ci upewnić się, że robisz wszystko, co w Twojej mocy, aby zoptymalizować swój kanał YouTube, aby zwiększyć liczbę wyświetleń, zbudować lojalnych odbiorców i zarabiać więcej w YouTube.

1. WYBIERZ NAZWĘ KANAŁU Nazwa kanału w YouTube różni się od jego adresu URL. Nazwę można później edytować i zmieniać, ale najlepiej wybrać ją wcześniej i trzymać się jej. Zachowuj spójny i konsekwentny branding przez Ciebie jako artysta. Wybierz więc coś, co jest w miarę krótkie i łatwe do zapamiętania (np. nazwa zespołu), coś, co pozwoli widzom wiedzieć, czego mogą się spodziewać po odwiedzeniu kanału. Możesz edytować informacje o swoim kanale YouTube, logując się na swoje konto Google+. Jeśli jesteś artystą, warto dodać słowa: OFFICIAL CHANNEL lub OFFICIAL do nazwy kanału, ponieważ widz zwykle szuka oficjalnego kanału artysty za pomocą wyszukiwarki YouTube i wierz mi, czy ci się to podoba, czy nie, w tym momencie niestety ktoś wrzuci Twój teledysk na Twój kanał i nie zawsze zadziała content ID czyli system YouTube mający chronić przed takimi sytuacjami

Dodawanie filmów do grup tematycznych na Facebooku

100 subskrybentów oznacza przesyłanie wielu filmów i łączenie ich w grupy tematyczne. Grzecznie zapytaj administratorów dużych grup, czy możesz raz na jakiś czas opublikować swój materiał i zapytaj, jak możesz im się odwdzięczyć.

Doskonałym sposobem na zdobycie setek subskrypcji tygodniowo jest zorganizowanie bezpłatnego seminarium internetowego, podczas którego generujemy ukierunkowany ruch z reklam w YouTube i na Facebooku. Wklej formułę na stronie z podziękowaniami za logowanie.

Kilka słów o algorytmie Youtube, czyli dlaczego Twój film staje się coraz bardziej popularny?

Prowadzę aktywny kanał na YouTube od września 2018 roku.

Dużo też czytałem i myślałem o tym, jak działa algorytm Youtube. Uważam też, że analizy, które YouTube udostępnia twórcom na karcie YouTube Studio, są bardzo interesujące.

Dziś podam tylko temat. Przygotowuję osobny odcinek poświęcony algorytmowi Youtube. Moje najważniejsze uwagi na ten temat są następujące:

Wskazówka 3: Musisz zrozumieć platformę

YouTube to platforma treści wideo, na której znajdują się setki tysięcy godzin materiałów od twórców z całego świata świat Świat staje się światem każdego dnia. To dużo treści, które trzeba jakoś przekazać widzom. Algorytmy muszą się tym zająć, ale twórca musi pracować nad uproszczeniem procesu dla platformy. Im lepiej i sprytniej twórca wykona tę pracę, tym większa szansa, że ​​zostanie zauważony przez platformę.

Bardzo ważne będzie zrozumienie platformy i jej mechaniki oraz zrozumienie, kim jest publiczność. Nie możesz stworzyć niczego na platformie, której nie rozumiesz.

Dodanie kanału do programu partnerskiego i rozpoczęcie zarabiania pieniędzy zajmuje Ci rok!???

Przyjrzyjmy się aktualnym statystykom kanałów, które jeszcze nie zarabiają. Kanał głosowy Language Freak jest numerem jeden. Zaledwie 3,5 miesiąca po przesłaniu pierwszego filmu zgromadził 506 subskrypcji i 4251 godzin publicznego oglądania wideo. Czekamy tylko na 494 subskrybentów i monetyzacja powinna być włączona 🙂

Jest jednak jedna rzecz warta odnotowania. Statystyki kanału pokazują inną liczbę godzin oglądania niż kwota w kolumnie Zarobki w Studiu autorskim.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad