
Podobnie jak w przypadku kosztów reklamy w YouTube, trudno jest udzielić ostatecznej odpowiedzi, ponieważ należy wziąć pod uwagę wiele różnych czynników. Jednym z nich iw zasadzie najważniejszym jest wskaźnik popularności kanału YouTubera, liczba subskrypcji i wyświetleń wśród filmów. Według raportu APYNews i Get Hero najpopularniejsi polscy YouTuberzy zarabiają od 13 000 do nawet 27 000 zł miesięcznie. Dotyczy to kanałów, które mają około 400 000 subskrybentów. W przypadku kanałów o mniejszym zasięgu, gdzie liczba subskrypcji nie przekracza 250 tys., miesięczny dochód to ok. 4 tys. zł. Ponad 50% YouTuberów to ci, których kanały subskrybuje mniej niż 250 tysięcy osób i których miesięczny dochód z kanału zaczyna się od 1000 do 5000 zł.
Pięć reklam zamiast dwóch. YouTube testuje więcej reklam. Pamiętam jednak doskonale, jak irytujące potrafią być tutaj przerwy reklamowe – bo nie różnią się one specjalnie od tych, do których przywykliśmy w telewizji czy tańszych planach serwisów VOD. Wcześniej platforma wyświetlała bloki składające się z dwóch dłuższych reklam.
Często jest też przycisk, który pozwala je pominąć. Jak donosili użytkownicy darmowej wersji serwisu, YouTube wyświetla teraz pięć reklam w jednym bloku zamiast dwóch – i to takich, których nie można pominąć.
Więc 2 reklamy w @YouTube nie wystarczą, chcesz odtworzyć wszystkie 5 reklam, nikogo to nie obchodzi, A JA NIE MOGĘ POMINĄĆ?
Reklama w YouTube, czy kampania jest tego warta?
zawartość strony
- 1 reklama w YouTube, czy kampania jest tego warta?
- 2 reklamy w YouTube lub Google Ads?
- 3 kampania youtube, dlaczego się opłaca?
- 4 Płać tylko za obejrzane reklamy
- 5 Usługa codziennie łączy użytkowników
- 6 Ogromna elastyczność w prowadzeniu kampanii YouTube
- 7 Wybór odpowiedniej kampanii
- 11 Ile kosztuje reklama w YouTube?
- 12 Typ reklam wideo — reklama w YouTube
).
Wszechstronność
YouTube oferuje wiele różnych typów treści. Co do zasady nie ma znaczenia w jakiej branży chcemy się reklamować – na pewno są beneficjenci. Zawsze znajdzie się sposób, aby skierować naszą reklamę na właściwą ścieżkę i dotrzeć do właściwego klienta.
To jedna z najtańszych możliwych reklam. Ponieważ płacimy tylko grosze za obejrzenie, co jest świetnym wynikiem w porównaniu z innymi rodzajami reklam. Ponadto istnieją bardzo obszerne statystyki. Wbrew pozorom kampanie na YouTube dostarczają nam wielu informacji, które możemy wykorzystać do dalszej optymalizacji lub w późniejszych kampaniach.
Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
Podobnie reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia również pojawiają się w odtwarzaczu, ale nie można ich pominąć. W zależności od instrukcji w każdym obszarze czas trwania wynosi 15 lub 20 sekund.
Ponieważ tych reklam nie można pominąć, odzwierciedlają one cały przekaz, a użytkownik płaci za wyświetlenie.