Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Co wplywa na pozycjonowanie stron?

Zdobywanie linków to codzienna praca osób, które zawodowo zajmują się pozycjonowaniem stron. Jest jednak kilka szczegółów, na które warto zwrócić uwagę, jeśli nie chcemy zaszkodzić naszej stronie rankingowej Google. Linki wychodzące zależą od siły strony, do której prowadzą. Jeśli odsyłają do wartościowej strony internetowej z punktu widzenia SEO, świadczy to również o jakości naszej strony internetowej. Weź również pod uwagę liczbę linków wychodzących. Zbyt wiele z nich może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego – obniżenie rankingu naszej strony.

Linki wewnętrzne są równie ważne. Dzięki nim roboty Google mogą swobodnie poruszać się po naszej stronie. Dzięki ilości linków wewnętrznych określa się również wagę poszczególnych podstron. Podobnie jak w przypadku linków wychodzących, należy również pamiętać o jakości tych linków. Linki ze stron o wysokich parametrach SEO będą miały znacznie lepszy wpływ na naszą stronę. Kolejną rzeczą do zapamiętania jest linkowanie podstron do strony głównej. Ta czynność jest istotna dla rankingu strony przez roboty Google.

Co wpływa na lokalizację strony? Lokalizacja wpływa na aż 200 czynników!

Być może wiesz już, że Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników wpływających na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?

Jak usunąć stronę internetową – hosting

Jeśli zastanawiasz się, jak na przykład usunąć stronę internetową z poziomu hostingu, wiele zależy od firmy, której dostarczasz serwer, aby mieć swoją stronę internetową . Na przykład na stronie home.pl należy przejść do sekcji Konta FTP, a następnie wybrać Opcje i WebFTP. Następnie przejdź do katalogu /public.html i zlokalizuj i wybierz folder plików witryny. Pozostaje tylko kliknąć „Usuń”, aby strona zniknęła z serwera. Oczywiście w przypadku innych dostawców usług hostingowych procedura może być nieco inna, ale będzie dość podobna.

Jeśli nie chcesz tego robić sam, możesz skorzystać z usług sprawdzonej agencji SXO. Dla ekspertów w dziedzinie marketingu internetowego usunięcie strony z internetu nie będzie stanowiło problemu. Podobnie pobranie go z wyszukiwarki Google nie będzie dla nich problemem.

Możesz także dowiedzieć się, jak usunąć witrynę ze źródeł wyszukiwania Google poniżej.

Dobór odpowiednich słów kluczowych

Słowa kluczowe pełnią jedną z najważniejszych funkcji w określaniu pozycji serwisu. To zależy od właściwego wyboru. Oznacza to między innymi, że słowo kluczowe pasuje do treści strony – użytkownik, który wprowadzi podane hasło, powinien zostać przekierowany na strony, które faktycznie odpowiadają na jego zapytanie. Na przykład, jeśli sprzedajemy samochody, powinniśmy kierować reklamy na słowa kluczowe bezpośrednio z nimi związane. Przy wyborze słów kluczowych warto wziąć pod uwagę różne kryteria. Możesz skupić się na odbiorcach z określonego obszaru – wówczas warto zadbać o pozycjonowanie lokalne. Warto też wprowadzać frazy typu long tail, czyli dłuższe hasła z dodatkowymi informacjami. Coraz więcej użytkowników szuka dokładnych specyfikacji produktów lub wprowadza zapytanie, aby uzyskać najbardziej trafne wyniki. Decydując się na określone słowa kluczowe, nie należy zapominać o tym, jak często internauci ich wyszukują.

Zapamiętaj linki podczas umieszczania stron. Zarówno wewnętrznie – do innych podstron w ramach danego serwisu, jak i zewnętrznie – odsyłając do innych serwisów. Oprócz wpływu na pozycjonowanie, linki wewnętrzne utrzymują użytkowników dłużej na stronie. Jeśli podoba mu się treść, chętnie czyta inne teksty o tej tematyce. Linkowania zewnętrznego należy dokonywać w przypadku odwoływania się do informacji zawartych na innych stronach internetowych (badania, analizy, wyniki), ale także w przypadku komentowania treści innych firm lub blogerów.

Szybkość ładowania strony

Szybkość strony to kolejny czynnik na stronie, który wpływa na ranking. Określa czas, jaki upływa między kliknięciem linku do strony internetowej a całkowitym załadowaniem strony. Im krótszy, tym mniejsza liczba odrzuceń, czyli rezygnacji odbiorców z wizyty na stronie.

Google określa maksymalny czas ładowania strony na 3 sekundy. Z każdą mijającą sekundą rośnie odsetek osób, które zamykają okno przeglądarki i szukają odpowiedzi u konkurencji. Ta czynność obniża ranking Twojej witryny w wyszukiwarkach. Jeśli czytelnicy spędzą na niej tylko chwilę lub zrezygnują z wizyty, roboty Google przeczytają Twoją witrynę jako bezużyteczną dla odbiorców i niezalecaną.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad