Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Czy chcesz wiedzieć, co Google o tobie wie? Tutaj wyjaśnimy, jak to zrobić!

Internetowe asy to nie tylko zabawa dla najmłodszych. Możesz pomóc swojemu dziecku uczyć się o bezpieczeństwie w Internecie, spędzając z nim wartościowy czas. Kto wie, może spodoba Ci się również Interlandia!

Lista kontrolna — konfiguracja Google Analytics

Czasami dobrze jest wyznaczyć punkt działania — nie tylko w życiu, ale także w marketingu. Szczególnie w procesie otwierania konta warto zwrócić uwagę na najważniejsze kroki.

​​​​​​​​​​​Lista kontrolna jest skonstruowana w taki sposób, że można podzielić czynności na trzy fazy – ustawienia na poziomie konta , Usługi oraz Widok.

Dlaczego warto wybrać biznesową strategię SEO?

Jedną z podstawowych rzeczy, które musisz wiedzieć o SEO, jest aspekt długoterminowy. SEO to żmudne zajęcie, którego efekty widać dopiero po kilku miesiącach. Każda iteracja wymaga czasu, aby się zamanifestować, co czyni ją „mistyczną”. 👻

Nikt poza Google tak naprawdę nie wie, jak działa ich algorytm, a wielu spekuluje, że szuka najlepszego hacka, aby zająć pierwsze miejsce w wynikach. Prawda jest prosta i dotyczy wszystkich rodzajów treści: spójność i wytrwałość to klucze do skutecznej strategii.

Jakie są korzyści etycznego marketingu?

Twoja firma buduje pozytywny wizerunek poprzez etyczne działania marketingowe.

Możesz być pewien, że nie tylko poprawisz swoją reputację, ale także unikniesz ewentualnych problemów prawnych. W sytuacji, gdy firma, którą prowadzisz, znana jest z etycznego postępowania z klientami, pracownikami, dostawcami i konkurencją, po prostu budzi zaufanie. To z kolei ułatwia nawiązywanie współpracy, na przykład z innymi markami.

Można więc śmiało powiedzieć, że etyczny marketing to prosta droga do sukcesu. Trzeba jednak pamiętać, że środki muszą być również skuteczne. Połączenie skuteczności i etyki marketingowej gwarantują tylko sprawdzone agencje marketingu internetowego.

Google śledzi również zakupy w świecie rzeczywistym

Kilka miesięcy temu firma Google nawiązała współpracę z Mastercard, aby śledzić również Twoje zakupy stacjonarne. Według zapewnień obu firm, przetwarzane informacje zawierają jedynie nazwę sklepu i liczbę zakupów (bez określania pozycji) i rzekomo żadnych danych osobowych – mają one jedynie umożliwić reklamodawcom otrzymywanie raportów dotyczących skuteczności ich działań. reklamy (czyli klient zobaczył reklamę ze sklepu X i następnego dnia wydał tam 500 zł). Zainteresowanych odsyłamy do artykułu o szczegółach tego projektu.

Zastanawiasz się, co Google wie o Tobie? Możesz być jeszcze bardziej zaskoczony. Zalecamy sprawdzenie zawartości tych stron:

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad