Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie pojawia się mój kanał YouTube?

Zakładki i napisy w YouTube są dla widzów wezwaniem do działania i zwiększają skuteczność Twojego kanału YouTube, zmieniając stałych widzów w lojalnych fanów.

Jak zapewne wiesz, fanów w dzisiejszym przemyśle muzycznym nie tworzy się z dnia na dzień. Budowanie kariery wymaga wielu elementów i działań, a YouTube jest do tego idealny.

Dlaczego YouTube?

Przede wszystkim. YouTube to największa wyszukiwarka na świecie (po Google). Wyobraź sobie ogromny bazar otwarty codziennie i odwiedzany przez ponad miliard ludzi miesięcznie. Jeśli chcesz zaprezentować lub sprzedać swoje produkty, trudno o lepsze miejsce. Zwłaszcza, gdy weźmie się pod uwagę, że nie trzeba żadnych specjalnych inwestycji w sprzęt, a obiekt na tym bazarze jest darmowy i dostępny dla każdego. Trudno przejść obojętnie obok takich argumentów. Właśnie dlatego YouTube stał się tak popularną platformą marketingu wideo. Daje ogromny potencjał, a jednocześnie niewielkim nakładem środków i wysiłku możemy dotrzeć z naszym przekazem do dużej liczby odbiorców. I to zarówno jeśli planujesz vlogować jako hobby, jak i jeśli myślisz w kategoriach biznesowych. A co jeśli nie YouTube?

Marketing wideo można prowadzić w YouTube, na innych platformach lub na wszystkich jednocześnie. Wiele tutaj zależy od indywidualnych czynników i charakteru prowadzonej działalności. W niektórych przypadkach korzystanie z serwisu innego niż YouTube nie ma sensu, w innych będzie to zalecane, a nawet konieczne. Uniwersalną zasadą, która się w tym przypadku sprawdza i pomoże wybrać odpowiedni kanał i miejsce komunikacji, jest śledzenie potencjalnej (lub obecnej) publiczności. Innymi słowy – być tam, gdzie są nasi potencjalni klienci, odbiorcy, fani, użytkownicy, z którymi rozmawiasz i którzy mogą (lub powinni) być zainteresowani naszym filmem. Jeśli chcesz dotrzeć do młodych użytkowników, nasz film powinien pojawić się np. na TikToku lub Snapchacie.

youtube.com/embed/XMZOHhvuMj0″ frameborder=»0″ allowfullscreen>
Jeśli zależy Ci na dotarciu do kontrahentów i użytkowników biznesowych, warto rozważyć publikację treści na LinkedIn lub wypromowanie filmu w Google. Uczyń z tego uzależnienie i dostosuj platformę do swoich potrzeb. Niemal każda sieć społecznościowa umożliwia publikację treści wideo, zarządzanie nimi, reklamę i związaną z nią komunikację. Na przykład wspomniałem o tym w temacie marketingu w sieciach społecznościowych – na przykład na Instagramie czy LinkedInie. Wiele zależy nie tylko od tego, gdzie znajduje się Twoja grupa docelowa, ale także od charakteru Twoich treści i tego, co chcesz opublikować.

Jak założyć kanał na YT – wprowadzenie

Piotr Weppe Dzień dobry. kłaniam się nisko. Witam na moim YouTubie. Dziś kolejna część mojego pamiętnika. Moje postępy na YouTube i rozwój kanału na YT. Myślę, że w tej chwili jest to bardzo przydatny materiał dla osób, które myślą o założeniu własnego kanału na YouTube i zastanawiają się, jak to zrobić. Dla mnie również ta forma pamiętnika ewoluuje.

Dzisiejszy odcinek zawiera kilka moich wskazówek, jak zostać zauważonym w YouTube, oraz kilka moich pomysłów na rozwój kanału YouTube. I na koniec garść statystyk i garść postępów, jak dla mnie. Zapraszam do oglądania.

Krok 1: Znajdź nieużywane słowa kluczowe YouTube

Jeśli chodzi o YouTube, wyszukiwanie słów kluczowych dla filmów jest BARDZO ważne.

Jeśli wiesz, jak wybrać PRAWIDŁOWE słowa kluczowe, to…

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad