
YouTube to przede wszystkim maraton, a nie sprint. Jeśli prześlesz film dzisiaj lub jutro i początkowo nie będzie on chwytliwy, nie uzyska żadnych wyświetleń, co nie ma absolutnie żadnego znaczenia na wczesnych etapach rozwoju YouTube. Dla mnie niektóre filmy zaczęły przechodzić przez algorytm YouTube dopiero po 4-5 miesiącach. Tutaj również wymagana jest cierpliwość.
Druga sprawa to regularność. Od roku wrzucam filmy na YT raz w tygodniu. Z przerwą świąteczną i noworoczną, która nastąpiła niedawno. Myślę, że powinna być regularność. Regularne przesyłanie filmów do YouTube. Co tydzień, co dwa tygodnie, te filmy powinny wychodzić. Zauważ, że mówię tutaj o kanale takim jak mój. Poprzez ściśle prowadzony kanał YT.
Jak śledzić wykorzystanie danych w YouTube
Śledzenie wykorzystania danych może pomóc Ci zrozumieć, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane i czy należy je ograniczyć. Jeśli chcesz zobaczyć, ile danych zużywa YouTube na Twoim telefonie, możesz to zrobić zarówno na iPhonie, jak i na Androidzie.
Aby sprawdzić wykorzystanie danych YouTube na iPhonie, wykonaj następujące kroki:
Krok 4: Używaj pogrubionych miniatur
Według YouTube „90% najlepszych filmów w YouTube ma własne miniatury ”.
To PRAWDA.)
YouTuberzy lubią remiksy
YouTube stale ulepsza filmy krótkometrażowe. Udostępnia funkcje przycinania i zielonego ekranu na iOS (a wkrótce także na Androida), a także umożliwia przeglądać obszerne statystyki i wskaźniki dotyczące wydajności określonych treści w naszych różnych formatach wideo: VOD (wideo na żądanie), transmisje na żywo i filmy krótkometrażowe, umożliwiając twórcom ulepszenie strategii dotyczących treści, personalizację i optymalizację, aby jak najlepiej wykorzystać platformę, jeśli chodzi o zasięg i przychody.
YouTuberzy chętnie naśladują ten przykład śledzić i próbować urozmaicać swoje sposoby dotarcia do odbiorców. Jeśli komuś udało się stosunkowo wcześnie „nakręcić” shorty, to teraz może cieszyć się dobrymi wynikami, którymi chwali się YouTube, który wyraźnie promuje nowe filmy w krótkim formacie.
Wyszukiwanie w YouTube
Wyszukiwanie nowych treści w YouTube odbywa się na podstawie wyników wyszukiwania i rekomendacji (strona główna, sugerowane filmy). Wyszukiwarka będąca częścią serwisu działa podobnie do wyszukiwarki Google. Każdy film jest oceniany przez algorytmy, które wyświetlają wyniki dla określonego zapytania w odpowiedniej kolejności. Na samej górze listy wyników wyszukiwania znajdują się treści sponsorowane – najczęściej są to linki do stron internetowych w ramach kampanii Google Ads.
9 października 2006 r. firma Google kupiła YouTube za 1,65 miliarda dolarów. Od tego czasu serwis jest na bieżąco integrowany z usługami nowego właściciela – do logowania służy konto Google, platforma Google Ads umożliwia tworzenie reklam, które są wyświetlane w serwisie YouTube oraz filmów umieszczonych w serwisie wyświetlanych w wynikach wyszukiwania Google wraz z wyświetlaniem rozdziałów, tj. H. kluczowe momenty każdego tematu, do których można uzyskać dostęp bezpośrednio z wyników wyszukiwania.