
- Znajdź aplikację YouTube na liście aplikacji. Jeśli go nie masz, skorzystaj z naszego artykułu: Jak zainstalować aplikację na telefonie z Androidem /kliknij/
- Kliknij ikonę kamery, a następnie wybierz lub uruchom dostępne nagranie z listy wideo Nagraj Nowe wideo
- Dodaj tytuł, opis i lokalizację, aby kontrolować, kto może oglądać Twój film. Publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników YouTube), Niepubliczny (niewidoczny w katalogu, widoczny tylko dla znajomych po wpisaniu adresu np.), Prywatny (tylko dla Ciebie, z poziomu Twojego konta) lub Zaplanowany (tzw., ale z opóźnioną publikacją) , zgodnie ze wskazaną datą i godziną). Następnie kliknij ikonę transportu (reprezentowaną przez papierowy samolot w prawym górnym rogu ekranu). Rozpoczyna się nagrywanie… (tixabb_14)
- Gotowe! Teraz wszystko, co musisz zrobić, to udostępnić światu link do naszego nowego filmu na YouTube 🙂
Jak działa radar wiatru
Radar dopplerowski UHF jest używany do detekcja Odległa prędkość i kierunek wiatru w dolnej troposferze. 24 godziny na dobę przy każdej pogodzie. Profile wiatru z Boundary Layer Wind Profilometer są przesyłane co 15 minut do zespołu operacyjnego Biura Meteorologicznego, gdzie są wykorzystywane do prognozowania pogody.
Radar składa się z trzech paneli do nadawania i odbierania trzech oddzielnych wiązek, z których każdy jest układem 64 współliniowych anten dipolowych. Pionowy promień ze środkowego panelu mierzy pionową składową wiatru. Dwie ściany boczne, umieszczone pod kątem 90° z tyłu i z boku ściany centralnej, tworzą dwie nachylone belki, które umożliwiają obliczenie pełnych wektorów wiatru.
Kiedy publikować filmy?
Godzina i dzień przesłania mogą mieć duże znaczenie dla wyświetleń, jakie uzyskamy na początku.
Co z kolei może pomóc naszemu materiałowi w lepszym rankingu w algorytmie. Jednak godzina i dzień, w którym wrzucamy nasze filmy jest bardzo indywidualna. Zależy to głównie od tego, do kogo kierujemy nasze materiały i kiedy te osoby mają czas je obejrzeć. Najlepsza rada może być prosta: przetestuj! Dowiedz się, kiedy Twoje treści stają się lepsze lub gorsze, lub jeśli masz już społeczność, zapytaj ich, kiedy mają czas i kiedy chcą zobaczyć nowe treści od Ciebie.
80% amerykańskich rodziców dzieci poniżej 11 roku życia twierdzi, że ich dzieci oglądają YouTube
A 53% tych rodziców twierdzi, że ich dziecko ogląda filmy w YouTube co najmniej raz dziennie przegląda Stoi to również w wyraźnej sprzeczności z innymi sieciami społecznościowymi, w których większość wymaga minimalnego wieku 13 lat.
Podsumowując, te dwie ostatnie statystyki użytkowników YouTube pokazują, że YouTube ma szeroki zasięg we wszystkich grupach wiekowych w Stanach Zjednoczonych.
Przesłane filmy robią wrażenie
Ostatnio opuściłem YouTube. Ponieważ Snapchat oferuje użytkownikom krótkie filmy, które szybko znikają z kanałów informacyjnych, a Facebook wciąż nie zdaje sobie sprawy z potencjału filmów, YouTube nadal jest dla mnie graczem numer jeden, jeśli chodzi o marketing wideo. Nie wiemy jednak, ile wyświetleń dziennie liczą wszystkie produkcje opublikowane w serwisie Google. Najnowsze dane pochodzą z 2012 roku i mówią o 4 miliardach dziennie. Myślę, że w ciągu 3 lat ta liczba mogła wzrosnąć wielokrotnie. Okazuje się jednak, że YouTube ma znacznie cenniejszy atut: długość treści wideo, które co minutę pojawiają się na kanałach twórców.
Rok temu YouTube ogłosił, że co minutę w serwisie pojawia się 300 godzin nowych treści. Na VidConie w lipcu tego roku Susan Wojcicki ogłosiła, że liczba ta osiągnęła już 400 godzin. Oznacza to, że w ciągu godziny na YouTube jest tyle filmów, ile moglibyśmy oglądać NIEUSTANNIE w ciągu 1000 dni. To smutna wiadomość dla tych, którzy kiedyś myśleli, że na YouTube mogą oglądać wszystko. 😉