
Nikomu nie trzeba przypominać, że jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od multimediów, internetu i Facebooka. Jednak z czasem pojawia się pytanie i potrzeba mierzenia stopnia tej zależności. YouTube doszedł do tego wniosku, licząc, ile godzin dziennie użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów zamieszczonych w popularnym serwisie.
Emilian Kamiński nie żyje.Co napisał w ostatnich tekstach?
Przyjaciółka Emiliany, znana aktorka i pisarka Joanna Szczepkowska, ujawniła na Facebooku, co napisał do niej ze szpitala. Swój wpis rozpoczęła od kilku słów o tym, jakim był Kamiński.
Emil!!!!!Powinieneś był przeżyć nas wszystkich!!!. Mój przyjaciel z klasy PWST. Przyjaciel dla nas wszystkich. Najsilniejszy z nas, najszczęśliwszy, optymista z wielką wiarą w to, co mu dano, rodzaj siły, która go trochę dzieliła mimo wielkiego serca. Nie pił, nie palił, ciągle ćwiczył, pracował, doskonalił się, jakby wiedział, że ma coś ważnego do zrobienia, nawet jeśli nie wszyscy w to wierzyli – zaczęła.
Sprzedaż subskrypcji YouTube za pośrednictwem różnych witryn
Subskrypcje YouTube to gorący temat. Gdy wpiszemy w Google słowa „subskrypcje YouTube”, otrzymamy wyniki ze stronami oferującymi kupno subskrybentów YouTube. Ale czy na prawdę Cię to obchodzi?
Każdy chce, aby jego kanał YouTube rozwijał się szybko i dynamicznie. Chodzi o godziny oglądania filmów i liczbę subskrybentów.
Wielu z nas stosuje w tym celu najprostsze metody. Kupuję lajki, subskrypcje, komentarze na YouTube – i grę na gitarze. Nic gorszego!
Ostatnio FOMO staje się coraz bardziej popularne i na naszej stronie można zobaczyć coraz mniej recenzji i materiałów na temat niektórych rodzajów gier. Wszystko przez to, że ustawiłem kilka elementów, które sprawiają, że dość szybko rezygnuję z gier.
Twórcy niektórych produkcji prześcigają się w różnych sztuczkach, by spędzić więcej czasu ze swoimi tytułami. Mamy codzienne logowanie, wydarzenia czasowe, przeklęte Przepustki Bitewne i inne oferty ograniczone czasowo. Wszystko to ma na celu wywołanie u graczy tzw. FOMO (Fear of Missing Out), zmuszającego ich do regularnego logowania się do gry i wykonywania tych samych, powtarzalnych czynności. Brzmi trochę jak praca, za którą nie otrzymujemy zapłaty. Do napisania tego artykułu zainspirował mnie materiał z Game Maker’s Toolkit, w którym twórca opisuje mechanikę, która sprawia, że gracze Fortnite wracają regularnie.
Szybka matematyka
Mark Robertson z ReelSEO postanowił przeprowadzić szybką symulację, aby zobaczyć, jak prognozy wyglądają dzisiaj. Według jego obliczeń co minutę do YouTube trafia około 500 godzin nowych treści. W przyszłości, w 11. urodziny YouTube, będzie to 600 godzin. To tylko prognozy, ale podejrzewam, że wkrótce przekonamy się, na ile były dokładne.