
Kiedy pojawiły się pierwsze informacje o uruchomieniu przez YouTube płatnej opcji, od razu pojawiły się głosy, że to zbędny kłopot, bo wcześniej usługa była bezpłatna. Jednak nie jest to do końca prawdą. Wszystkie media społecznościowe, choć mogą się wydawać darmowe, tak naprawdę nie są darmowe. Żywią się reklamami, zajmują czas i przyciągają uwagę.
Uwaga – W niektórych pakietach GSM otrzymujesz YouTube bez redukcji danych lub dodatkowych GB na tę usługę! Oto przykłady wpisów oferujących taką usługę:
Ile musisz mieć lat, aby przesyłać filmy do YouTube?
Nie ma minimalnego wieku dla przesyłania do YouTube. Za zgodą rodziców można również zakwaterować dwuletnie dzieci. Jednak rodzice muszą być właścicielami opublikowanych treści, zarządzać nimi i nadzorować je.
Pamiętajcie, że najmłodsi nie są gotowi na hejt płynący z komentarzy. Jeśli publikujesz filmy swoich dzieci, wyłącz komentarze i staraj się chronić je przed złymi skutkami sławy.
Jak zasubskrybować YouTube Premium
Nasza metoda, którą ostatnio zdobyliśmy, to subskrypcja YouTube przez Argentynę. W efekcie za dostęp do usługi nie płacisz 23,99 zł miesięcznie, a jedynie 5 zł miesięcznie. Wszystko, czego potrzebujesz, aby skorzystać z „promocji”, to aplikacja VPN.
treści
- Kanały YouTube dla małych i średnich firm – czy warto?
- Ile kosztuje kanał YouTube?
- Jaki cel możesz osiągnąć w YouTube?
- Skąd wiesz, że Twój film w YouTube osiąga wyniki?
- Kiedy kanał YouTube się opłaca?
Prawdopodobnie już wiesz, że kanał YouTube to jeden z najskuteczniejszych i najbardziej opłacalnych sposobów na zwiększenie sprzedaży Twojej firmy. Jest 2,56 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie (Statista, 2022), co daje dostęp do ogromnej puli potencjalnych klientów.
Jednak to wszystko nie oznacza, że musisz szybko zacząć robić filmy dla swojej firmy. Dobrze wiesz, że aby nie tracić czasu i odnieść prawdziwy sukces na swoim kanale YouTube, musisz wykonać następujące czynności:
Czy subskrybujesz YouTube Premium? Lepiej działaj dalej
Myślę, że to bardzo interesująca rzecz — YouTube jest bardzo ostrożny, aby zarabiać na swojej płatnej wersji we właściwy sposób. Starają się powstrzymać płacących użytkowników przed odejściem w najlepszy możliwy sposób – przekonując użytkownika, że kiedy zapłacą, świat już nigdy nie będzie taki sam. I rozumiem – z biznesowego punktu widzenia o to w tym wszystkim chodzi. Aby użytkownik płacił i nie wychodził. YouTube radzi sobie tak dobrze, że na jego terenie po prostu nie ma konkurencji. No bo jak – poszukasz gdzie indziej materiału tego samego twórcy? To nie wystarczy.
Obserwowanie, jak YouTube próbuje przekonać użytkowników do przejścia na wersję premium, jest ciekawym doświadczeniem i moim zdaniem… niezbędnym. Dużo się mówi o tym, że duże firmy IT mają „jakiś” wizerunek, najlepiej „przyjazny”, oparty na dobrych wartościach i odpowiedzialności za losy świata. Jednak kontakt z maszyną handlową mówi nam jasno: najważniejsze są pieniądze.