Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje kampania SEO?

Definicja kampanii SEO – to działania pozycjonujące mające na celu poprawę pozycji strony w wyszukiwarkach. Typowymi elementami kampanii SEO są badanie słów kluczowych, publikowanie treści i linki zwrotne.

Pozostawmy na boku to podstawowe wyjaśnienie, przejdźmy do poszczególnych etapów tworzenia kampanii SEO:

Dlaczego Ads/AdWords?

AdWords wyświetla reklamy w wyszukiwarce Google i milionach witryn partnerskich. Pytanie jest proste: dlaczego warto polegać na Google? Jak wszyscy wiemy, Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką. Jak to wygląda w liczbach? Poniżej prezentujemy statystyki najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Można to podzielić na dwie grupy: najlepsze wyszukiwarki według domeny i oczywiście najlepsze wyszukiwarki według wyszukiwarki.

W pierwszej grupie mamy: google 96,31%, bing 1,89%, onet.pl 0,53%, yahoo – 0,50%.

Pozycjonowanie w samym Google

Ile kosztuje kampania Google, jeśli chcesz działać samodzielnie? Niestety, na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie. Na koszty pozycjonowania i SEO wpływa wiele czynników. Jeśli sam wybierzesz stanowisko, nie poniesiesz dużych kosztów finansowych, ale będziesz musiał poświęcić swój czas na inne rzeczy. Obejmuje to:

usługi agencji reklamowej

Jeśli sami prowadzimy kampanie Google Ads, ponosimy jedynie koszty budżetu reklamowego.

Jeśli jednak nie zatrudniamy dedykowanej osoby lub nie mamy czasu na nadzór nad kampanią, warto rozważyć skorzystanie z usług agencji reklamowej.

Podobnie jak w przypadku wielu firm na rynku, istnieje wiele sposobów obliczania prowizji za prowadzenie Google Ads. Punktem wyjścia do oceny agencji jest wielkość budżetu reklamowego, ponieważ zazwyczaj określa ona procent prowizji. Uwzględniany jest również charakter planowanych kampanii. Na wysokość opłaty może mieć również wpływ to, czy agencja jest partnerem Google, a tym samym certyfikowanym specjalistą ds. reklamy.

Dlaczego warto mieć wpis w Google?

Jedną z głównych zalet wizytówki Google Maps jest to, że jest to całkowicie bezpłatna forma reklamy.

Ponadto jest bardzo łatwy w konfiguracji, dzięki czemu nie będziesz musiał uciekać się do pomocy specjalistów, aby skorzystać z tej promocji. Dzięki temu praktycznie każdy może zdecydować się na to rozwiązanie – niezależnie od swoich możliwości finansowych. Pamiętaj też, że informacje, które dodasz do swojej wizytówki, pojawią się w organicznych wynikach wyszukiwania. Na mapie zaznaczona jest również lokalizacja firmy, co znacznie ułatwia odbiorcom odnalezienie siedziby firmy, wyznaczenie trasy czy nawet wirtualny spacer po lokalu.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad