Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Ile powinien trwać film dla YouTube?

Załadowanie filmu wideo w YouTube może trochę potrwać, jeśli jest on bardzo długi. Możesz podzielić swoje filmy na krótsze części, co ułatwi YouTube ich przetwarzanie i ładowanie. Twoi widzowie mogą też łatwiej oglądać krótsze filmy niż dłuższe. Załadowanie filmu HD w YouTube trwa od co najmniej dwudziestu minut do godziny lub dłużej.

Najpopularniejszym formatem plików wideo jest MP4. YouTube obsługuje również MPEG, WMV i AVI, ale lepiej trzymać się standardowego formatu MP4. Wymaga również kodeka, który kompresuje filmy i zmniejsza rozmiar pliku w celu łatwiejszego przesyłania. Gdy film jest odtwarzany w YouTube, kodek nie wpływa na jakość. Najczęściej używanym kodekiem jest H.264.

Jak nagrać film na YouTube? Strategia budowania kanału

Przed rozpoczęciem pracy nad konkretnym filmem należy najpierw przemyśleć ogólną strategię kanału. Bez nich Twój YouTube to tylko worek pełen filmów.

Nawet jeśli poszczególne kreacje dość dobrze pasują do siebie tematycznie, nie opowiedzą spójnej historii, nie dotrą do określonej grupy odbiorców i nie zyskasz popularności na tym kanale. Prawdopodobnie nie przejmujesz się przypadkowymi wyświetleniami filmów, które nie wywołują reakcji ani zaangażowania odbiorców, prawda? W takim razie zobacz, jak założyć kanał YouTube z jasno określoną strategią!

1. Zdefiniuj swój cel

Krok 3: Zoptymalizuj swoje filmy w YouTube

Wiesz już, że SEO w YouTube jest ważne.

Przejdźmy więc od razu do kroków.

Jak zbudować społeczność YouTube?

Wielu twórców błędnie wierzy, że jeśli ktoś ich zasubskrybuje, będzie za nimi podążać i na zawsze stanie się częścią ich społeczności.

Teraz jest zupełnie inaczej. Fakt, że ktoś Cię zasubskrybował, oznacza tylko, że spodobał mu się Twój film — nawet jeśli powstał rok temu. Jednak często taka osoba jest martwym subskrybentem, ponieważ nie wraca, aby obejrzeć więcej filmów.

Możliwe do pominięcia reklamy In-Stream

Te typy reklam pojawiają się przed, w trakcie lub po innych filmach. Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach. Reklamy pojawiają się na stronach odtwarzania filmów w YouTube oraz w witrynach i aplikacjach partnerów wideo Google.

Dzięki CPV płacisz, gdy widz obejrzy 30 sekund filmu (lub cały film, jeśli jest krótszy niż 30 sekund) lub wejdzie z nim w inną interakcję, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad