
YouTube jest drugą po Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród Polaków. Tak wysoka pozycja może dziwić, ale faktem jest, że filmy na YouTube ogląda miesięcznie 18,5 mln osób. Ponadto Google chętnie pobiera treści wideo z serwisu YouTube i wyświetla je w specjalnym polu wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Z tego powodu YouTube jest narzędziem, które powinno zainteresować zarówno przedsiębiorców, jak i twórców treści, którzy chcą budować swoje zasięgi i sukcesywnie zwiększać odsetek swoich treści na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Tutaj też warto walczyć o pozycje, tym bardziej, że wiele promocyjnych tematów i haseł na YouTubie jest jeszcze niedojrzałych. Czy pozycjonery na YouTube mają z tym coś wspólnego? Jak ugryźć SEO na YouTube? Poniżej znajduje się lista niektórych aspektów SEO, na które powinniśmy zwrócić uwagę podczas dodawania filmu na YouTube. Ta lista jest oparta na moich własnych badaniach i doświadczeniach związanych z publikowaniem treści w YouTube.
Jaki zasięg jest potrzebny, aby zarabiać w YouTube?
Prawdopodobnie 10-20 000 wyświetleń dziennie można przełożyć na średnią krajową uzyskaną z reklam.
Istnieją jednak branże, takie jak finanse czy biznes, w których można zarobić dziesiątki tysięcy miesięcznie od podmiotów stowarzyszonych z około 10 000 subskrypcji i dobrym wezwaniem do działania.
Krok 4: Używaj wyróżniających się miniatur
YouTube twierdzi, że „90% najlepszych filmów w YouTube ma swoje własne miniatury”.
To PRAWDA.)
Jak zrobić film promocyjny na YouTube?
Być może teraz myślisz, że reklamy powinny być przygotowywane osobno dla każdego formatu i od podstaw. Na szczęście nie! Dobrze przygotowana długa reklama to dobra podstawa do dalszej obróbki – cięcia i składania krótszych formatów, które można wykorzystać do zbudowania ciekawej kampanii reklamowej. Zapoznaj się z naszą listą sprawdzonych metod tworzenia reklamy w YouTube. Przekonasz się, że film w YouTube ma wiele wspólnego z klasyczną telewizyjną reklamą wideo, ale różni się też pod wieloma względami.
- Krótko mówiąc, reklamy w YouTube powinny pokazywać trzy rzeczy:
Ogólne sprawdzone metody
Ogólne sprawdzone metody dotyczące treści wideo.
• Wideo jest koniecznością. Jak opublikowaliśmy w naszym raporcie Digital 2022, oglądanie filmów jest czwartym najczęstszym powodem, dla którego ludzie korzystają z internetu. Punkt. Jeśli jeszcze nie robisz filmów, czas zacząć.