Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Ile powinien trwać krótki film z YouTube?

YouTube jest de facto wyszukiwarką treści wideo. Jak w każdej wyszukiwarce, możesz odpowiednio pozycjonować swoje treści – tak jak stronę w Google.

Ostatnio strona jest bardziej nastawiona na organiczny rozwój kanału, ewentualnie wspierany płatnymi kampaniami. Na przykład sprawdza wygenerowane subskrypcje na każdym kanale i dodaje je do statystyk z opóźnieniem czasowym. Może nawet zablokować kanał, jeśli wykryje podejrzaną aktywność.

Pierwsze sekundy

Użytkownik przewijający swój kanał informacyjny na Facebooku jest narażony na każdy post, który widzi średnio przez mniej niż 2 sekundy. Szybko przeglądamy posty.

Jeśli celem Twojego filmu jest przyciągnięcie uwagi widza, a następnie zachęcenie go do obejrzenia, nie powinien zaczynać się od statycznego ekranu, zwolnionego tempa, wprowadzenia do Ciebie lub Twojej firmy ani historii o czym jest wideo. Zacznij od ciekawego pytania, szokującej statystyki lub produktu z niecodziennej perspektywy.

Krok 1: Znajdź nieużywane słowa kluczowe YouTube

Jeśli chodzi o YouTube, wyszukiwanie słów kluczowych dla filmów jest BARDZO ważne.

Jeśli wiesz, jak wybrać PRAWIDŁOWE słowa kluczowe, to…

Opisy i tagi filmów w YouTube — czy mają znaczenie?

YouTube działa w oparciu o system ocen, który analizuje trzy podstawowe wskaźniki, według których oceniane jest każde wideo przesłane do serwisu:

  • Trafność – algorytm analizuje tytuł, tagi , Opis filmu i jego zawartość. Na tej podstawie przypisuje wideo do określonych słów kluczowych.
  • Zaangażowanie – na ten wskaźnik składają się np. czas oglądania wideo, polubienia, komentarze i udostępnienia. Jeśli ludzie chętnie obejrzą, skomentują i udostępnią wideo do końca, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten materiał pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania na zapytania, które ludzie wpisali w wyszukiwarkę.
  • Jakość – Algorytmy serwisu analizują kanał twórcy i poprzednie posty w celu określenia wiarygodności i doświadczenia w danym temacie. Filmy przesłane z kont o długiej i dobrze zweryfikowanej historii mogą zajmować wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania niż filmy przesłane na nowe kanały.

Jak zrobić film na YT, który przyciągnie tłumy i wypromuje Twój kanał?

W tej sekcji zebrałem nie tylko wskazówki, jak stworzyć dobry film na YouTube, ale także jak podejść do nagrywania filmów obejmujących cały kanał. Więc nie chodzi tylko o stworzenie filmu, ale także o dopasowanie go do innych ujęć, które robisz, aby dotrzeć do właściwych osób i wzbudzić ich zainteresowanie. W końcu wiesz już, że każdy film powinien realizować gotową strategię Twojego kanału biznesowego w YouTube. Poniżej znajduje się 10 podstawowych zasad, których należy przestrzegać podczas tworzenia kreacji sugerowanych przez sam YouTube. W rzeczywistości jest to rozszerzenie czterech punktów przedstawionych powyżej, dotyczących budowania strategii kanału YT.

1. Twórz treści, którymi inni chcą się dzielić

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad