Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Ile procent osób klika w pierwszy wynik w Google?

Możesz użyć różnych wskaźników do oceny skuteczności kampanii marketingowych. W większości przypadków głównym celem jest sprzedaż, ale działania nie muszą być analizowane tylko pod tym kątem. Może wielu użytkowników klika w reklamę, ale ostatecznie nie zdobywa ona klienta. Przyczyn może być wiele. Ale najpierw warto przeanalizować, czy dana kreacja przyciąga oczekiwaną uwagę – sposobem na określenie tego jest CTR, co to oznacza?

Jak usunąć stronę internetową – WordPress

Jeśli Twoja witryna znajduje się w systemie zarządzania treścią (CMS) WordPress, usuwanie wygląda następująco. Najpierw musisz zalogować się do WordPressa. Aby to zrobić, wprowadź adres swojej strony internetowej, a następnie /wp-admin. Może to być na przykład namestrony.pl/wp-admin. Następnie wprowadź swoją nazwę logowania i hasło. Następnie przejdź do sekcji menu: Strony. W tym miejscu możesz np. zaznaczyć wszystkie podstrony i kliknąć „Usuń”. Jeśli to zrobisz, nadal możesz opróżnić pojemnik. Aby to zrobić, przejdź do kosza, wskaż strony, które chcesz usunąć, i wybierz „Usuń trwale”.

Jeśli zastanawiasz się, jak usunąć witrynę internetową z poziomu hostingu, wiele zależy od tego, która konkretna firma dostarczyła Ci serwer dla tej witryny. Na przykład na stronie home.pl należy przejść do sekcji Konta FTP, a następnie wybrać Opcje i WebFTP. Następnie przejdź do katalogu /public.html i zlokalizuj i wybierz folder plików witryny. Pozostaje tylko kliknąć „Usuń”, aby strona zniknęła z serwera.

Oczywiście w przypadku innych dostawców usług hostingowych procedura może być nieco inna, ale będzie dość podobna.

Wnioski

Użytkownicy wolą weryfikować informacje na pierwszej stronie Google. Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych to konieczność. Między innymi dlatego, że w niektórych krajach liczba wyszukiwań na tych urządzeniach już przekracza liczbę wyszukiwań na komputerach. Na tabletach i smartfonach wyniki wyszukiwania uzyskują od 2 do 7 wielu kliknięć.

Porady biznesowe — Pomyśl o reklamie AdWords. Więcej osób klika wyniki reklamy. Sprawdź branżowe warunki korzystania z reklam. Zobacz, za które frazy się płaci, a w które jeszcze nikt nie zainwestował. W szczególności sprawdzaj hasła wielowyrazowe, np. To może być pole dla Twojej firmy.

Czego możesz się od nich nauczyć w kontekście SEO?

Zacznijmy od Google Search Console (w nowym GSC jest to zakładka „Performance”, a w starej wersji „Search Traffic”):

  1. Możemy sprawdzić, które słów kluczowych nasze strony internetowe uzyskują w danym momencie najwięcej kliknięć z wyszukiwarki.
  2. Możemy sprawdzić, która podstrona jest powiązana z danym słowem kluczowym.
  3. Możemy sprawdzić średnią pozycję naszej strony na dane słowo kluczowe.
  4. Z grubsza dowiadujemy się, czy dane słowo kluczowe występuje często w wyszukiwarce, czy też jest frazą niszową.
  5. Możemy sprawdzić tzw. CTR dla podanego słowa kluczowego. Jest to ważne, gdy nasza witryna zajmuje wysoką pozycję dla słowa kluczowego, ale nie przyciąga użytkowników. Wtedy możemy poprawić tytuł i opis tej podstrony tak, aby przyciągał wzrok.
  6. Możemy sprawdzić, jak zorganizowane są nasze linki wewnętrzne.
  7. Możemy również dowiedzieć się, które strony prowadzą do naszej witryny.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad