Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Ile razy publikuje na YouTube?

Szukam rozrywki, informacji, a czasem wiedzy w YouTube. Nie jestem geek-watcherem, ale postanowiłem stworzyć własną listę subskrybentów. Głównie po to, żeby YT niewiele mi mówił o ich algorytmie.

U mnie lista subskrypcji może zmieniać się dość dynamicznie, jeśli kanał nie jest publikowany przez dłuższy czas lub po prostu się psuje, zastępuję go innym podobnym tematem. Nie robię tego masochistycznie, robię to dość regularnie.

Cześć, jestem Marek.

Czy ci się to podoba, czy nie, Marek Kruszel nie jest już osobą, ale kwitnącą marką.

Wszystko zaczęło się od kanału YouTube, który w tamtym czasie był jeszcze znany jako Lord Kruszwil. Pierwszy film został wydany w lipcu 2017 r. „Jak poderwać każdą dziewczynę w wieku 16 lat!” został jednak usunięty z powodu naruszenia zasad serwisu. Podobny los spotkał inny odcinek – „Jak pić WHISKY.. jak dżentelmen w wieku 16 lat!”.

O trzecim błędzie nawet nie wspomniano, ponieważ prowadzi on do usunięcia konta. Jako bogaty, pewny siebie i arogancki nastolatek zgromadził w ciągu miesiąca 112 tysięcy subskrybentów, co jeszcze kilka lat temu było nie lada osiągnięciem. I choć celem na początku jej kariery było pokazanie ekskluzywnego stylu życia, z czasem publikowane treści stały się kontrowersyjne, często wulgarne i poniżające. Obawiając się nieuniknionego (groziło mu trzymiesięczne zawieszenie konta w serwisie), Kruszwil zrobił coś nieoczekiwanego i usunął kanał, który oglądało 2,7 mln osób, a opublikowane materiały obejrzano 450 mln razy.

Jak wykorzystać wideo w biznesie – transkrypcja

Michał: Cześć Adrian!

Adrian: Cześć Michael!

Kiedy publikować filmy?

Godzina i dzień przesłania mogą mieć duże znaczenie dla wyświetleń, jakie uzyskamy na początku. Co z kolei może pomóc naszemu materiałowi w lepszym rankingu w algorytmie. Jednak godzina i dzień, w którym wrzucamy nasze filmy jest bardzo indywidualna. Zależy to głównie od tego, do kogo kierujemy nasze materiały i kiedy te osoby mają czas je obejrzeć. Najlepsza rada może być prosta: przetestuj! Dowiedz się, kiedy Twoje treści stają się lepsze lub gorsze, lub jeśli masz już społeczność, zapytaj ich, kiedy mają czas i kiedy chcą zobaczyć nowe treści od Ciebie.

Wydanie wideo i cykl życia

Zacznijmy od Facebooka: Seria filmów o wyborze sukni ślubnej zostanie umieszczona na profilu firmy i będzie promowana w celu reklamowym mającym na celu promowanie filmów dla a, aby wyświetlić określony okres czasu. Wyświetlono go dziesiątki tysięcy razy, zebrał też kilkaset polubień i kilka komentarzy. Tutaj cykl życia materiału się kończy, liczba gier maleje.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad