Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Ile reklam mogę opublikować na LinkedIn?

Jeśli zastanawiasz się, czy warto inwestować w reklamę na LinkedIn i o co w tym wszystkim chodzi, dobrze trafiłeś. Przygotowaliśmy dla Ciebie artykuł, w którym krok po kroku dowiesz się czym jest LinkedIn, jak założyć na nim konto reklamowe, osiągać cele biznesowe, jakie formaty są dla Ciebie dostępne, jakie są koszty i jakie są etapy takiej reklamy wygląda jak. Zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem.

Sprawdź, czy Twoja grupa docelowa korzysta z tej platformy i oferowany przez Ciebie produkt lub usługa znajduje tu potencjalnych nabywców

W LinkedIn Campaign Manager warto sprawdzić wielkość Twojej grupy docelowej, jaką możemy dotrzeć z naszym przekazem reklamowym. Istnieje wiele opcji kierowania. Możesz poszerzyć lub zawęzić grupę docelową o zmienne takie jak: lokalizacja, język profilu, atrybuty grupy docelowej (firma, dane demograficzne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zainteresowania i cechy) lub pasujące grupy odbiorców.

Pamiętaj! Zawężenie kierowania reklam na LinkedIn nie zawsze jest kluczem do sukcesu. Minimalna liczba to 300 odbiorców. Poniżej tej wartości system reklamowy LinkedIn nie zaakceptuje Twojej reklamy.

Konto reklamowe Linkedin

Aby mieć konto Linkedin, musisz spełnić dwa warunki. System wymaga, abyś:

  • stworzył własny profil (no, to oczywiste, ale wspomnijmy o tym też)
  • założył konto dla swojej firmy – lokalny odpowiednik fanpage’a

Menedżer kampanii LinkedIn

Menedżer kampanii to rodzaj szwajcarskiego scyzoryka dla reklamodawców. Ułatwia konfigurację całego procesu, dzięki czemu nawet nowicjusz może zacząć korzystać z LinkedIn Ads.

Dobrą rzeczą jest to, że menedżer kampanii umożliwia personalizację danych zgodnie z Twoimi celami. Pozwala także na prowadzenie kampanii i śledzenie wyników.

Płatna reklama na LinkedIn – jakie formaty są dostępne?

Ze względu na grupę docelową kampanie reklamowe na LinkedIn stają się coraz bardziej popularne. Portal oferuje różnorodne cele i formaty reklamowe do wyboru. Formaty na LinkedIn obejmują:

  • wyświetlanie tekstu – wyświetlane w prawej kolumnie lub u góry strony na LinkedIn,
  • Jedna reklama graficzna – wyświetlana w kanale,
  • Karuzela reklam graficznych – 2 lub więcej zdjęć wyświetlanych w kanale,
  • wideo reklama — pojawia się w aktualnościach,
  • Reklamy obserwujących — wykorzystuje informacje z profilu LinkedIn do tworzenia spersonalizowanych reklam,
  • Ogłoszenie o pracę — które pomaga ogłaszaj oferty pracy na LinkedIn,
  • wiadomość reklamowa – reklama wysyłana na skrzynkę odbiorczą użytkowników LinkedIn.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad