
- Znajdź skrót do przeglądarki internetowej na pulpicie lub na pasku zadań. W naszym przykładzie używamy Google Chrome, ale może to być również Microsoft Edge, Internet Explorer, Firefox, Opera lub Safari itp. Kliknij dwukrotnie lewym przyciskiem myszy, aby uruchomić przeglądarkę.
- Wpisz następujący adres w pasku adresu/pasku wyszukiwania: https://www.youtube.com/
- Wybierz „Zaloguj się” w prawym górnym rogu ekranu i wprowadź swój Adres e-mail i hasło do Twojego konta Google. Jeśli nie masz konta Google, zapoznaj się z naszym artykułem o tym, jak je utworzyć / kliknij /
- Kliknij ikonę Utwórz film lub opublikuj, a następnie kliknij Prześlij film.
- Następnie kliknij ikonę Wybierz pliki do przesłania, aby określić, kto może zobaczyć Twój film. Publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników YouTube), Niepubliczny (niewidoczny w katalogu, widoczny tylko dla znajomych po wpisaniu adresu np.), Prywatny (tylko dla Ciebie, z poziomu Twojego konta) lub Zaplanowany (tzw., ale z opóźnioną publikacją) , zgodnie ze wskazaną datą i godziną).
- Następnie znajdź plik wideo, który chcesz dodać na swoim komputerze.
- Dodaj tytuł i opis do swojego filmu i kliknij opublikuj.
- Gotowe! Po pewnym czasie (w zależności od wielkości/długości filmu) otrzymasz informację jak dodać materiał na YouTube! Teraz czas podzielić się ze światem adresem naszego filmu 🙂
- Na liście aplikacji odszukaj aplikację YouTube. Jeśli go nie masz, skorzystaj z naszego artykułu: Jak zainstalować aplikację na telefonie z Androidem /kliknij/
- Kliknij ikonę kamery, a następnie wybierz lub uruchom dostępne nagranie z listy wideo Nagraj Nowe wideo
- Dodaj tytuł, opis i lokalizację, aby kontrolować, kto może oglądać Twój film. Publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników YouTube), Niepubliczny (niewidoczny w katalogu, widoczny tylko dla znajomych po wpisaniu adresu np.), Prywatny (tylko dla Ciebie, z poziomu Twojego konta) lub Zaplanowany (tzw., ale z opóźnioną publikacją) , zgodnie ze wskazaną datą i godziną). Następnie kliknij ikonę transportu (reprezentowaną przez papierowy samolot w prawym górnym rogu ekranu). Rozpoczyna się nagrywanie… (tixabb_14)
- Gotowe! Teraz wszystko, co musisz zrobić, to udostępnić światu nasz nowy link do filmu YouTube 🙂
Krok 1: Znajdź nieużywane słowa kluczowe YouTube
Jeśli chodzi o YouTube, wyszukiwanie słów kluczowych jest kluczowe dla filmy bardzo ważne ważne.
Jeśli wiesz, jak wybrać PRAWIDŁOWE słowa kluczowe, to…
Kiedy publikować filmy?
Godzina i dzień przesłania mogą mieć duże znaczenie dla wyświetleń, jakie uzyskamy na początku. Co z kolei może pomóc naszemu materiałowi w lepszym rankingu w algorytmie. Jednak godzina i dzień, w którym wrzucamy nasze filmy jest bardzo indywidualna. Zależy to głównie od tego, do kogo kierujemy nasze materiały i kiedy te osoby mają czas je obejrzeć. Najlepsza rada może być prosta: przetestuj! Dowiedz się, kiedy Twoje treści stają się lepsze lub gorsze, lub jeśli masz już społeczność, zapytaj ich, kiedy mają czas i kiedy chcą zobaczyć nowe treści od Ciebie.
Zasoby i treść
W momencie pisania tego postu opublikowałem tylko kilka filmów krótkometrażowych, więc nie jestem ekspertem. Na szczęście nie piszę tego tekstu z własnego doświadczenia (przynajmniej nie przede wszystkim). Regularnie śledzę kilka anglojęzycznych kanałów na Blogu, Pozycji i YouTube. I stąd pochodzą informacje zawarte w tekście.
Główne zasoby to:
Jak stworzyć film na YT, który przyciągnie tłumy i wypromuje Twój kanał?
W tej sekcji zebrałem nie tylko wskazówki, jak stworzyć dobry film na YouTube, ale także jak podejść do nagrywania filmów obejmujących cały kanał. Więc nie chodzi tylko o stworzenie filmu, ale także o dopasowanie go do innych ujęć, które robisz, aby dotrzeć do właściwych osób i wzbudzić ich zainteresowanie. W końcu wiesz już, że każdy film na Twój biznesowy kanał YouTube powinien być zgodny z wcześniej ustaloną strategią. Poniżej znajduje się 10 podstawowych zasad, których należy przestrzegać podczas tworzenia kreacji sugerowanych przez sam YouTube. W rzeczywistości jest to rozszerzenie czterech punktów przedstawionych powyżej, dotyczących budowania strategii kanału YT.
1. Twórz treści, którymi inni chcą się dzielić