Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak długo jest film na YouTube?

  1. Znajdź skrót do przeglądarki internetowej na pulpicie lub na pasku zadań. W naszym przykładzie używamy Google Chrome, ale może to być również Microsoft Edge, Internet Explorer, Firefox, Opera lub Safari itp. Kliknij dwukrotnie lewym przyciskiem myszy, aby uruchomić przeglądarkę.
  2. Wpisz następujący adres w pasku adresu/pasku wyszukiwania: https://www.youtube.com/
  3. Wybierz „Zaloguj się” w prawym górnym rogu ekranu i wprowadź swój Adres e-mail i hasło do Twojego konta Google. Jeśli nie masz konta Google, zapoznaj się z naszym artykułem o tym, jak je utworzyć / kliknij /
  4. Kliknij ikonę Utwórz film lub opublikuj, a następnie kliknij Prześlij film.
  5. Następnie kliknij ikonę Wybierz pliki do przesłania, aby określić, kto może zobaczyć Twój film. Publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników YouTube), Niepubliczny (niewidoczny w katalogu, widoczny tylko dla znajomych po wpisaniu adresu np.), Prywatny (tylko dla Ciebie, z poziomu Twojego konta) lub Zaplanowany (tzw., ale z opóźnioną publikacją) , zgodnie ze wskazaną datą i godziną).
  6. Następnie znajdź plik wideo, który chcesz dodać na swoim komputerze.
  7. Dodaj tytuł i opis do swojego filmu i kliknij opublikuj.
  8. Gotowe! Po pewnym czasie (w zależności od wielkości/długości filmu) otrzymasz informację jak dodać materiał na YouTube! Teraz czas podzielić się ze światem adresem naszego filmu 🙂
  1. Na liście aplikacji odszukaj aplikację YouTube. Jeśli go nie masz, skorzystaj z naszego artykułu: Jak zainstalować aplikację na telefonie z Androidem /kliknij/
  2. Kliknij ikonę kamery, a następnie wybierz lub uruchom dostępne nagranie z listy wideo Nagraj Nowe wideo
  3. Dodaj tytuł, opis i lokalizację, aby kontrolować, kto może oglądać Twój film. Publiczny (dostępny dla wszystkich użytkowników YouTube), Niepubliczny (niewidoczny w katalogu, widoczny tylko dla znajomych po wpisaniu adresu np.), Prywatny (tylko dla Ciebie, z poziomu Twojego konta) lub Zaplanowany (tzw., ale z opóźnioną publikacją) , zgodnie ze wskazaną datą i godziną). Następnie kliknij ikonę transportu (reprezentowaną przez papierowy samolot w prawym górnym rogu ekranu). Rozpoczyna się nagrywanie… (tixabb_14)
  4. Gotowe! Teraz wszystko, co musisz zrobić, to udostępnić światu nasz nowy link do filmu YouTube 🙂

Krok 1: Znajdź nieużywane słowa kluczowe YouTube

Jeśli chodzi o YouTube, wyszukiwanie słów kluczowych jest kluczowe dla filmy bardzo ważne ważne.

Jeśli wiesz, jak wybrać PRAWIDŁOWE słowa kluczowe, to…

Kiedy publikować filmy?

Godzina i dzień przesłania mogą mieć duże znaczenie dla wyświetleń, jakie uzyskamy na początku. Co z kolei może pomóc naszemu materiałowi w lepszym rankingu w algorytmie. Jednak godzina i dzień, w którym wrzucamy nasze filmy jest bardzo indywidualna. Zależy to głównie od tego, do kogo kierujemy nasze materiały i kiedy te osoby mają czas je obejrzeć. Najlepsza rada może być prosta: przetestuj! Dowiedz się, kiedy Twoje treści stają się lepsze lub gorsze, lub jeśli masz już społeczność, zapytaj ich, kiedy mają czas i kiedy chcą zobaczyć nowe treści od Ciebie.

Zasoby i treść

W momencie pisania tego postu opublikowałem tylko kilka filmów krótkometrażowych, więc nie jestem ekspertem. Na szczęście nie piszę tego tekstu z własnego doświadczenia (przynajmniej nie przede wszystkim). Regularnie śledzę kilka anglojęzycznych kanałów na Blogu, Pozycji i YouTube. I stąd pochodzą informacje zawarte w tekście.

Główne zasoby to:

Jak stworzyć film na YT, który przyciągnie tłumy i wypromuje Twój kanał?

W tej sekcji zebrałem nie tylko wskazówki, jak stworzyć dobry film na YouTube, ale także jak podejść do nagrywania filmów obejmujących cały kanał. Więc nie chodzi tylko o stworzenie filmu, ale także o dopasowanie go do innych ujęć, które robisz, aby dotrzeć do właściwych osób i wzbudzić ich zainteresowanie. W końcu wiesz już, że każdy film na Twój biznesowy kanał YouTube powinien być zgodny z wcześniej ustaloną strategią. Poniżej znajduje się 10 podstawowych zasad, których należy przestrzegać podczas tworzenia kreacji sugerowanych przez sam YouTube. W rzeczywistości jest to rozszerzenie czterech punktów przedstawionych powyżej, dotyczących budowania strategii kanału YT.

1. Twórz treści, którymi inni chcą się dzielić

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad