
Wesołych Świąt, Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2023 życzy zespół SamART
First Seconds
użytkownicy Przewijanie za pośrednictwem swojego kanału informacyjnego na Facebooku wchodzą w interakcję z każdym postem, który widzą średnio przez mniej niż 2 sekundy. Szybko przeglądamy posty.
Jeśli celem Twojego filmu jest przyciągnięcie uwagi widza, a następnie zachęcenie go do obejrzenia, nie powinien zaczynać się od statycznego ekranu, zwolnionego tempa, wprowadzenia do Ciebie lub Twojej firmy ani historii o czym jest wideo. Zacznij od ciekawego pytania, szokującej statystyki lub produktu z niecodziennej perspektywy.
Krok 2: Twórz filmy zoptymalizowane pod kątem „całkowitego czasu oglądania”
Głównym celem YouTube jest zatrzymanie użytkowników w YouTube.
(Ponieważ im więcej czasu ludzie spędzają w YouTube, tym więcej zarabiają na reklamach)
Który film w YouTube jest najdłuższy?
Najdłuższy film na YouTube ma teraz 200 godzin. Film został opublikowany przez Mac Paverick 10 sierpnia 2020 r. i nosi tytuł 200 Hours Countdown Video — najdłuższy czas na świecie w YouTube. Wideo to tylko 200-godzinny zegar, jak sugeruje nazwa.
W tym poście przyjrzymy się bliżej długości filmu w YouTube, w tym długości najdłuższego filmu przesłanego do YouTube.
Można go pobrać za darmo na YouTube
To jeden z najważniejszych i najczęściej pojawiających się argumentów.
Trudno się zawiesić, ponieważ w zasadzie transmisja na żywo nie jest darmowa. Transmisja na żywo oznacza „przepychanie” dużych ilości danych płynnie i bez konieczności „przepychania” korków przez sieć. W praktyce jest to kosztowny proces. Jeśli wyślemy wiadomość do zaledwie stu osób w ciągu zaledwie godziny, to „konsumujemy” ponad 100 GB danych w tej samej jakości HD Ready (702p, 2500 kbps)! Pominę coraz bardziej popularną jakość Full HD, która prawie podwaja ilość danych. I płacisz tylko za transfer danych przez sieć. Przeciętny użytkownik tego nie odczuje, bo surfowanie po sieci, oglądanie filmów czy wysyłanie e-maili to czynności, które wiążą się ze znacznie niższymi transmisjami. Więc jeśli płacisz za abonament do Internetu, nie obchodzi cię to.
Podczas rozgłaszania nadawca wysyła tylko sygnał do sieci. W naszym przykładzie jest to 2500 kb/s dla 720p i około 5000 kb/s dla 1080p. Jednak sieć niezwykle wydajnych serwerów musi później zduplikować ten sygnał niemal w czasie rzeczywistym i przesłać go do każdego odbiorcy. W przeciwieństwie do tradycyjnej telewizji, nie wystarczy wysłać wiadomości w powietrze, gdzie odbiorca odbiera ją przez antenę.