Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak dodać ekran końcowy do filmów z YouTube (samouczek 2022)

YouTube jest drugą po Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród Polaków. Tak wysoka pozycja może dziwić, ale faktem jest, że filmy na YouTube ogląda miesięcznie 18,5 mln osób. Ponadto Google chętnie pobiera treści wideo z serwisu YouTube i wyświetla je w specjalnym polu wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Z tego powodu YouTube jest narzędziem, które powinno zainteresować zarówno przedsiębiorców, jak i twórców treści, którzy chcą budować swoje zasięgi i sukcesywnie zwiększać odsetek swoich treści na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Tutaj też warto walczyć o pozycje, tym bardziej, że wiele promocyjnych tematów i haseł na YouTubie jest jeszcze niedojrzałych. Czy pozycjonery na YouTube mają z tym coś wspólnego? Jak ugryźć SEO na YouTube? Poniżej znajduje się lista niektórych aspektów SEO, na które powinniśmy zwrócić uwagę podczas dodawania filmu na YouTube. Ta lista jest oparta na moich własnych badaniach i doświadczeniach związanych z publikowaniem treści w YouTube.

Grupowanie filmów wideo w listy odtwarzania

Jeśli chcesz wydłużyć czas oglądania w YouTube, pogrupuj filmy wideo w listy odtwarzania. Dobrze skonstruowana lista nie tylko pozwala użytkownikom zaprezentować nasze najciekawsze filmy, ale także zachęca do oglądania większej ilości treści. Podobnie jak w przypadku filmów, playlisty również wymagają odpowiednich tytułów i opisów, które zachęcą do oglądania.

YouTube oferuje możliwość wstawienia tak zwanej planszy końcowej na końcu każdego filmu. Dzięki niemu możesz promować nie tylko inne nasze materiały wideo, ale także tematyczne playlisty.

Aby dodać link do listy filmów na ostatniej zakładce, włącz wybrany film i kliknij ikonę Ekran końcowy i adnotacje.

Krok 2: Twórz filmy zoptymalizowane pod kątem „całkowitego czasu oglądania”

Głównym celem YouTube jest zatrzymanie użytkowników w YouTube.

(Ponieważ im więcej czasu ludzie spędzają w YouTube, tym więcej pieniędzy zarabiają na reklamach)

Badanie słów kluczowych dla filmów

Chociaż algorytmy wideo działają, dostarczając polecane filmy dostosuj klasyczne badanie słów kluczowych jest nadal ważne dla Twojego profilu (tj. co lubisz oglądać, które filmy komentujesz, lubisz itp.).

Mimo wszystko ludzie wciąż wpisują wyszukiwane hasła w przeglądarce YouTube lub hashtagi w sieciach społecznościowych, aby znaleźć film, którego szukają.

Twórz listy odtwarzania

Lista odtwarzania to zbiór filmów. Gdy pogrupujesz swoje filmy w playlisty wideo, użytkownicy mają większe szanse na ich znalezienie.

Odpowiednie symbole pojawiają się jako nakładki na grafice kanału. Możesz osadzać linki do mediów społecznościowych, stron internetowych, sklepów czy produktów. Ułatwia to użytkownikom znalezienie tego, czego szukają.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad