Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak działają trendy na YouTube

Miniatura filmu to główny obraz widoczny dla osób przeglądających wyniki wyszukiwania. Wraz z tytułem filmu miniatura sygnalizuje widzowi, o czym jest wideo. Ma to ogromny wpływ na liczbę kliknięć.

Sam YouTube sugeruje miniatury, które są generowane automatycznie. Warto jednak pomyśleć o zaprojektowaniu niepowtarzalnego wizerunku. Według samej Akademii twórców YouTube 90% najlepszych filmów w YouTube ma niestandardowe podglądy. Zalecana rozdzielczość obrazu to 1280 × 720, co odpowiada współczynnikowi proporcji 16:9. Obraz powinien mieć rozmiar 2 MB i być w formacie jpg, gif, bmp lub png. Jeśli zastosujesz się do tych parametrów, Twoja miniatura z pewnością będzie wyświetlana w wysokiej jakości na wszystkich urządzeniach.

Jakie są zalety urządzenia wskazującego dla Twojego filmu lub innych trendów w YouTube?

Bez aucun doute, pouvoir lokalizator l’une de vos reprodukcje w sekcji des tendances YouTube vous offrira un grand nombre d’avantages, c’est-à-dire que tout d’ abord your video sera vue dans le monde entier, et elle sera dans sekcję visitée par des milionów użytkowników użytkowników chaque seconde, ce qui signifie que vous allez toucher un plus grand nombre d’utilisateurs.

Tematy zyskujące popularność

Czy tworzenie treści związanych z popularnymi wyszukiwaniami to zła strategia, skoro w tych wynikach wyszukiwania pojawia się coraz więcej konkurencyjnych filmów?

Większa rywalizacja o uwagę ze strony popularnych treści oznacza, że ​​widzowie mają większe zapotrzebowanie na filmy o tej tematyce.

Message Repetition and Synergy – SAR, Google and Kantar Study Results

YouTube Brandcast przedstawił także wyniki najnowszego badania SAR przeprowadzonego przez Marketing Communications Association we współpracy z Google i Kantar na temat częstotliwości kontakty reklamowe i ich wpływ na skuteczność reklamy. Testowano podwójny, potrójny i poczwórny zasięg do grupy reklam wyświetlanych w ciągu maksymalnie jednego tygodnia. Respondenci mogli wyświetlać reklamy testowe na tej samej platformie lub na różnych platformach.

– Im więcej razy powtórzymy przekaz, tym większa szansa, że ​​konsument zapamięta hasło marki. Te wzrosty są również bardzo zauważalne, gdy zwiększymy częstotliwość z 3 do 4 kontaktów i wszystkie te kontakty reklamowe mają miejsce w ciągu tygodnia. Osiągamy wtedy wzrost zapamiętywania samej reklamy oraz wskaźników marketingowych, takich jak świadomość marki czy zamiar zakupu – mówi Michał Protasiuk, Senior Marketing Research & Insights Manager, Google. – Kolejnym wnioskiem z badania jest siła synergii. Wielokrotne wyświetlanie tej samej reklamy działa najlepiej, gdy jest rozłożona na wielu platformach i wykorzystuje różne formaty reklam dla poszczególnych platform.

https://www.youtube.com/trendsdashboard

Narzędzie YouTube Trends jest podzielone na trzy sekcje. Niestety nie wszystkie będą przydatne dla polskich internautów. Pierwszy link przenosi nas na mapę Stanów Zjednoczonych, gdzie możemy sprawdzić, jak rozkłada się popularność najczęściej oglądanych filmów. Możemy segmentować według płci, wieku i dwóch różnych kryteriów: liczby wyświetleń i udostępnień. Pod wizualizacją wyników w postaci mapy znajdziemy również wydruk w postaci procentowych „kolumn”. Karta jest obecnie zarezerwowana tylko dla danych z USA.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad