Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak promować filmy Tiktok

TikTok niedawno wprowadził opcję promowania pojedynczych filmów, które są dostępne dla wszystkich użytkowników. Jak się okazuje, ustawianie promocji jest zdecydowanie bardziej intuicyjne niż np. Facebook czy Instagram.

Po kliknięciu na trzy kropki w prawym dolnym rogu pojawi się opcja aplikowania. Dla każdego filmu możesz wybrać jeden z trzech celów: zwiększyć liczbę wyświetleń, zwiększyć liczbę wyświetleń strony lub zwiększyć liczbę obserwujących. Możliwość promowania strony jest podobna do Facebooka – wystarczy wkleić link i wybrać wezwanie do działania. Następnie wybierz odbiorców – TikTok może to zrobić automatycznie, ale możliwe jest również niestandardowe tworzenie odbiorców na podstawie płci, wieku i zainteresowań. W ostatnim kroku musisz tylko wybrać budżet (płatny w TikTok Coins) i czas trwania promocji wideo

Czy TikTok Promote jest tego wart?

Piękno i przekleństwo mediów społecznościowych: nigdy nie wiadomo, co kliknie dalej.

Faktem jest, że nic nie jest gwarantowane. Możesz zapamiętać wszystko o algorytmie TikTok. Możesz publikować codziennie w najlepszym momencie. I możesz zrobić wszystko, aby zmaksymalizować swój organiczny zasięg… i nadal nie mieć wystarczająco dużo.

Jak zmienić swój wiek na TikTok

Jeśli Twój wiek został wprowadzony nieprawidłowo na TikTok i chcesz go poprawić bez tworzenia nowego konta, możesz wysłać e-mail do TikTok na adres infocontact@send tiktok. com, aby poprosić o zmianę, lub skontaktować się z zespołem obsługi klienta platformy za pośrednictwem sekcji pomocy aplikacji, jak opisano poniżej.

  1. Otwórz aplikację TikTok na iPhone’a lub Androida.
  2. Dotknij opcji Profil w prawym dolnym rogu ekranu głównego.
  3. Kliknij trzy linie w prawym górnym rogu.
  4. Spowoduje to przejście do strony Ustawienia i prywatność. Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Wsparcie, a następnie kliknij poniżej Zgłoś problem.
  5. Wybierz konto i profil.
  6. Kliknij Edytuj profil.
  7. Wybierz inne.
  8. Kiedy skończysz, kliknij Potrzebujesz więcej pomocy?
  9. Spowoduje to przejście do formularza zwrotnego, w którym możesz wpisać prośbę tekstową o zmianę nieprawidłowej daty urodzenia na koncie.

TikTok – formaty reklamowe

TikTok oferuje reklamodawcom różne formaty reklamowe, które mogą przede wszystkim pomóc w zwiększeniu świadomości marki lub konkretnego produktu oraz zwiększeniu ruchu na stronie:

    . reklama w aplikacji, ale może również pojawić się w organicznym kanale użytkowników
  • In Feed Ads – Reklamy trwające do 60 sekund, umieszczane na stronie głównej For You
  • Hashtag Challenge – umożliwia markom stworzyć własny hashtag promujący markę/produkt

Dlaczego serwis oferuje spersonalizowane treści dla każdego użytkownika?

Utrzymanie uwagi i satysfakcji widza jest bardzo ważne dla TikTok. Im bardziej filmy pasują do algorytmu, tym bardziej prawdopodobne i częstsze (założenie) użytkownicy będą odwiedzać aplikację. Wynika to oczywiście z chęci twórców aplikacji, aby zarobić więcej. Im dłużej korzystasz z TikTok, tym więcej reklam widzisz, a im więcej użytkowników korzysta z aplikacji, tym więcej reklamodawcy muszą zapłacić, aby dotrzeć do nich wszystkich. Jest to więc korzystne zarówno dla użytkowników, jak i twórców aplikacji.

🚀 Wyróżnij się na TikTok

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad