Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak promować mój kanał YouTube

Sama obecność w sieciach społecznościowych jest już tak powszechna, że ​​nie wystarczy wyróżnić się na tle konkurencji. Wymagane jest dostosowanie do obecnych standardów. Jednym z głównych trendów jest rosnąca popularność formatu wideo. Warto brać udział w działaniach na YouTube i kanalizować własny sukces.

1) Regularność – jeśli planujesz przesyłać wiele filmów jednocześnie i robisz to powoli, nie będzie działać tak dobrze, jak regularne publikowanie treści. YouTube (podobnie jak Twoi odbiorcy) ceni sobie regularność, a znacznie lepszym rozwiązaniem będzie rozplanowanie postów w czasie. Najlepiej rzucać je w określonych, ustalonych porach.

Co możesz zrobić, aby film był widoczny w serwisie YouTube?

Aby przygotować film do opublikowania w serwisie YouTube i zoptymalizować go tak, aby był jak najbardziej widoczny, wykonaj następujące czynności:

  1. Użyj głównego słowa kluczowego w tytule filmu . Na przykład „Samouczek gry Minecraft, odcinek 1”, „Minecraft zabawna przygoda” lub „Jak wybrać kominek gazowy” „Najnowszy model kominka gazowego od…” To samo słowo kluczowe powinno pojawiać się we wszystkich metadanych, opisach i tagach wideo. Zadbaj o to, by była czytelna dla człowieka, a nie tylko dla algorytmu YouTube.
  2. Wyciśnij jak najwięcej z opisu filmu. Wyświetlane są pierwsze wiersze opisu, muszą być animowane, aby obejrzeć wideo i zawierać słowa kluczowe.
  3. Profesjonaliści powinni interesować się statystykami kanałów i korzystać z informacji z przeglądu wyszukiwania kanałów. To dobre źródło informacji o tym, jakich słów kluczowych użyć, ale także inspiracja do tego, jakie filmy nakręcić w następnej kolejności i czego szukają ludzie i oczekuj.
  4. Dodaj napisy do swojego filmu, jeśli możesz (Filmy są często oglądane bez dźwięku. Transkrypcję filmu można przesłać na kanał, służy również do ułatwienia wyszukiwania filmu.
  5. Zadbaj o atrakcyjną i rozpoznawalną okładkę filmu (miniaturę) Pamiętaj, że YouTube często pokazuje tylko małe okładki, Twoja musi przyciągnąć wzrok i kliknąć.
  6. Przekonaj widzów, że powinni obejrzeć cały film do końca filmu
  7. profesjonaliści powinni używać zakładek, znaków wodnych i tabel końcowych, aby kierować widzów do następnego filmu
  8. Zachęć jak najwięcej osób do oglądania subskrypcji kanału (możesz zorganizować konkurs i daj polubienie komuś, kto polubi Twój kanał i napisz najfajniejsze komentarze pod Twoimi filmami
  9. Przygotuj serię filmów, poz Nie oglądaj losowo każdego filmu, pomyśl, jak możesz zaangażować ludzi i zatrzymać ich na kanale na dłużej.
  10. Reklamuj swój kanał poza YouTube. Gdziekolwiek możesz, w mediach społecznościowych, na swojej stronie internetowej, na swoim profilu Linkedin, w swoich e-mailach…
  11. Zwracaj uwagę na statystyki swojego kanału. Jakie filmy zyskały największą popularność?

Pozycjonowanie SEO

To jeden z najważniejszych czynników decydujących o Twojej oglądalności w YouTube. Nie zapomnij o słowach kluczowych dla publikowanego materiału, używaj tagów i zwracaj uwagę na chwytliwy tytuł filmu. To może wydawać się małe, ale robi wielką różnicę. Nie należy jednak przesadzać ze słowami kluczowymi, ponieważ algorytm Google rozpoznaje próby poprawienia pozycji strony poprzez zbyt częste stosowanie słów kluczowych.

Stwórz kanał, który przyciąga, a nie odpycha wzrok widza. Twórz ciekawe i spójne miniatury, dodawaj znak wodny do swoich filmów i dbaj o dobre zdjęcie profilowe i tło kanału. Czystość i porządek na pewno zachęcą widzów do obejrzenia Twoich materiałów.

Zachęć widzów do działania

Zaangażuj widzów na samym początku i na końcu swoich filmów. Zachęć ich do komentowania, dawania łapek w górę i subskrybowania Twojego kanału. Coś takiego z pewnością pomoże zwiększyć jego popularność. Zapytaj też widzów, czego oczekują od nowych filmów. W ten sposób pokazujesz im, że zależy Ci na ich opinii. Spróbuj 🙂

Od czasu do czasu można zorganizować mały lub duży konkurs, na przykład raz w miesiącu. Spraw, by nagroda pasowała do tematyki Twojego kanału i przemawiała do widzów.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad