Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak promować reklamy na LinkedIn?

Zanim zaczniesz myśleć o tworzeniu reklam na LinkedIn, zadaj sobie pytanie, czy są tu Twoi odbiorcy docelowi i czy chcesz walczyć o ich uwagę.

Załóżmy, że sprzedajesz meble. Magda, która jest w trakcie urządzania swojego pierwszego mieszkania, interesuje się innymi meblami, kolejnym jest Kazimierze, który przenosi swoją firmę do większego biura i musi je umeblować. Ma to bezpośrednie odzwierciedlenie w brzmieniu przekazu i… w doborze nośnika, w jakim go przekazujesz.

Treść sponsorowana na Linkedin

Wpis sponsorowany, który pojawia się podczas przeglądania kanału. Może to być jeden z wpisów opublikowanych na stronie internetowej firmy lub inna treść stworzona przez twórcę.

Najciekawszy kształt. Możesz wysyłać prywatne wiadomości do użytkowników portalu. Dokładnie to, co wybierzesz w opcjach kierowania. Lądują bezpośrednio w Twojej skrzynce odbiorczej. To nie jest zwykła wiadomość, jest na sterydach – obok pojawi się baner, a na środku możesz umieścić przycisk wezwania do działania.

Płatna reklama na LinkedIn – jakie formaty są dostępne?

Ze względu na grupę docelową kampanie reklamowe na LinkedIn stają się coraz bardziej popularne. Portal oferuje różnorodne cele i formaty reklamowe do wyboru. Formaty na LinkedIn obejmują:

  • wyświetlanie tekstu – wyświetlane w prawej kolumnie lub u góry strony na LinkedIn,
  • Jedna reklama graficzna – wyświetlana w kanale,
  • Karuzela reklam graficznych – 2 lub więcej zdjęć wyświetlanych w kanale,
  • wideo reklama — pojawia się w aktualnościach,
  • Reklamy obserwujących — wykorzystuje informacje z profilu LinkedIn do tworzenia spersonalizowanych reklam,
  • Ogłoszenie o pracę — które pomaga reklamuj oferty pracy na LinkedIn,
  • reklama w wiadomości – reklama wysyłana do skrzynek odbiorczych użytkowników LinkedIn

Uwaga:

Jak możesz zobacz, że niektóre z moich celów wyblakły, co oznacza, że ​​nie są już dostępne dla mojego konta reklamowego

Po Si Po dostosowaniu reklamy możesz dokładnie określić, kto ją zobaczy. LinkedIn daje możliwość zawężenia grona odbiorców poprzez wprowadzenie: kraju, branży, firmy i rozmiaru, szkoły, stanowiska i poziomu w firmie, umiejętności, członkostwa w grupie dyskusyjnej, płci i wieku.

Rozpoczyna się podróż!

Ale zanim rozpoczniesz przygodę z płatną reklamą na LinkedIn, powinieneś się przygotować. Spontaniczny wyjazd może mocno uderzyć w kieszeń i zniechęcić do skorzystania z promocyjnych możliwości tej platformy.

Dzięki liście kontrolnej krok po kroku możesz przejrzeć swoje przygotowania, uniknąć niepotrzebnych rozczarowań i nadętych budżetów.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad