Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak promować swoją muzykę na YouTube?

Jeśli jesteś artystą i nie masz dużego budżetu marketingowego, prawdopodobnie już wiesz, że niezwykle trudno jest promować swoją muzykę, gdy nie masz znajomości i pieniędzy. Bez odpowiedniego wsparcia nie jest łatwo odnieść sukces i zarabiać na działalności artystycznej.

Aby się nie poddawać i nie poddawać z powodu ograniczeń np. B. Jeśli nie masz rozsądnego budżetu, zdecydowanie musisz wypróbować darmowe taktyki promocji muzyki. Sprawdź więc poniższe strategie.

Powiązane artykuły

Nie tylko talent…

Wielu artystów może być w tej chwili oburzonych, ale to prawda . Na YouTube będą Was tysiące. Niestety talent to nie wszystko. Film musi się wyróżniać, aby przykuć uwagę widza. Wideo nagrane bez dobrej jakości dźwięku może poparzyć nawet najbardziej utalentowanego piosenkarza. Warto też popracować nad oprawą wizualną naszej produkcji.

Scenografia, w której nagrywamy nasze piosenki, montaż z kilku kamer czy nieszablonowy strój. To wszystko może zadecydować o tym, że widz zostanie z nami na dłużej.

W tym miejscu odsyłam również do tekstu 6 SPOSOBÓW NA PROMOCJĘ WIDEO NA YOUTUBE, gdzie powyższe porady omówione zostały konkretnymi przykładami.

Z każdym wpisem Ty też staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie.

Stajesz się nim, ponieważ bycie specjalistą to nie punkt w czasie, ale ciągły proces, który ma początek, ale tak naprawdę nie ma końca. Dotyczy to również świata sztuki.

Reklamy wideo YouTube – reklamy TrueView i mikrospoty

Dostępne są 3 formaty:

  • Reklamy TrueView In-Stream – reklama wideo wyświetlana przed, w trakcie lub po wideo . Użytkownicy mogą pominąć reklamę po 5 sekundach. Reklamodawca płaci, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu (lub cały film, jeśli jest krótszy niż 30 sekund) lub w inny sposób wejdzie w interakcję z filmem, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  • Reklamy wideo TrueView Discovery (wcześniej znane jako TrueView In-Display) – reklama wideo wyświetlana obok filmów w serwisie YouTube, w wynikach wyszukiwania w sieci, obok innych treści w sieci reklamowej Google lub na stronie głównej mobilna wersja YouTube’a. Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzy reklamę i kliknie w miniaturkę.
  • Mikrospoty — to krótki format reklamy wideo, którego nie można pominąć. Trwa maksymalnie 6 sekund. Pojawia się przed, w trakcie lub po filmie. Płatność za 1000 wyświetleń reklamy.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad