Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak reklamować się na tiktok

Podczas gdy większe firmy, takie jak Nike i Disney, szybko zaczęły reklamować się na TikTok, aby wywołać duży szum, reklamy TikTok mogą być mniej przystępne dla mniejszych firm.

 CZY CHCESZ, ŻEBYM POPROWADZIŁ DLA CIEBIE KAMPANJĘ – „REKLAMA REKLAMY TIK TOK”? TWOJE ZAPYTANIE TUTAJ: https://uniqueseo.pl/offer/START JUŻ DZIŚ

Czy warto reklamować się na Tiktok?

Jeśli dotarłeś tak daleko, nie muszę Cię przekonywać, jak potężna jest ta aplikacja. Obecnie ten portal społecznościowy ma niewielką liczbę reklamodawców, co umożliwia dotarcie do użytkowników taniej niż w innych mediach. Na platformie Tiktok możesz:

  • generować leady (zapytania prospektów)
  • generować sprzedaż e-commerce
  • budować świadomość marki.
  • Aplikacja umożliwia przeniesienie odbiorców do innych mediów takich jak Youtube czy Instagram

Efekt reklamy na TikTok – na przykładzie kampanii zrealizowanej dla uczelni

)

Na początku artykułu chcielibyśmy przedstawić Państwu realne efekty, jakie kampania może przynieść na TikToku, odpowiadając jednocześnie na pytanie, czy warto inwestować w reklamę w sieciach społecznościowych. Niedawno przeprowadziliśmy dość dużą kampanię na rzecz uczelni, która składała się z kilku akcji. Efekty, zarówno działań ogólnych, jak i indywidualnych, są naprawdę zadowalające, patrz poniżej.

System reklamowy TikTok

Chociaż TikTok jest dostępny dla wszystkich jako platforma, dostęp do systemu reklamowego był początkowo bardzo ograniczony. Obecnie konto reklamowe może założyć każdy, ale nie wszystkie opcje z gamy ofert będą dostępne dla mniejszych graczy.

Tylko reklamy zakupione w modelu aukcyjnym (reklamy aukcyjne) zachowały swoją integralność i są dostępne dla każdego, kto utworzy konto reklamowe. Są to filmy z dźwiękiem o długości od 5 do 60 sekund, które są wyświetlane w kanale. Aby móc korzystać z Reservation Ads i Creative Ads, konieczne jest znalezienie partnerów, np. agencji współpracujących z TikTok. W połączeniu z tym trzeba przeznaczyć znacznie większy budżet na takie działania — kreatywne reklamy z udziałem zespołu współpracowników TikTok nie są tanie.

Udostępnianie danych partnerom pomiarowym

Pomagamy reklamodawcom mierzyć skuteczność ich reklam na TikTok, na przykład, czy az Anzehred App-euf Pobierz W tym celu udostępniamy informacje o Twoich wyświetleniach lub interakcjach z reklamami z partnerami pomiarowymi naszych reklamodawców. Są to firmy, które pomagają reklamodawcom lepiej zrozumieć, w jaki sposób ich reklamy spełniają ich cele marketingowe. Reklamodawcy udostępniają również Twoje działania w swoich aplikacjach lub na swoich stronach internetowych lub w swoich Pages Stories partnerom, z najlepszymi, powiązanymi z wydarzeniami z reklamą, widzianymi z TikTok. Pomaga to zapewnić, że reklamy na TikTok są trafne, a TikTok pozostaje bezpłatny dla wszystkich użytkowników.

Możesz zmienić sposób personalizacji reklam za pomocą dostępnych ustawień.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad