
Tak i nie. Głównym argumentem przemawiającym za tym, aby tego nie robić, jest brak strategii. Jeśli nie masz pomysłu na kanał na YouTubie, a Twoim jedynym planem jest brak planu „co jakiś czas będę wrzucał film”, nie rób tego. Bo dlaczego? Być może opracowałeś inne metody, które działają dobrze. Rozważ skorzystanie z pomocy osoby promującej Twój produkt w ramach swojego profilu. Jest wielu użytkowników YouTube, którzy testują i recenzują produkty, a ich filmy mają po kilka, a nawet kilkaset tysięcy wyświetleń. To alternatywa, która może okazać się skuteczna. Innym sposobem na wykorzystanie YouTube bez planowania stałej obecności na nim jest zamieszczenie filmu i aktywna jego promocja za pomocą dostępnych narzędzi.
Dużo czytasz? Potrzebować przerwy? Zobacz przykładowy wygląd kanału Škody na YouTube.
Jak stworzyć sklep internetowy WooCommerce
Jeżeli nie masz jeszcze sklepu internetowego to zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu jak stworzyć własny sklep internetowy oparty o WordPress i WooCommerce
)
Skonfiguruj PayU WooCoomerce
W poniższych instrukcjach dowiesz się, jak zintegrować PayU ze swoim WordPress sklepem internetowym WooCommerce.
Pierwszym krokiem, który należy wykonać jest rejestracja konta w serwisie PayU. Jeśli chcesz skorzystać z obniżonej prowizji stałej (1,69% prowizji stałej) oraz obniżonej opłaty aktywacyjnej (5 zł), skorzystaj z poniższego linku. https://netgonet.pl/payu
Krok 2: Twórz filmy zoptymalizowane pod kątem „czasu oglądania”
Głównym celem YouTube jest zatrzymanie ludzi na YouTube.
(Ponieważ im więcej czasu użytkownicy spędzają w YouTube, tym więcej zarabiają na reklamach)
Dlaczego warto założyć markowy kanał YouTube?
- skuteczny kanał dotarcia do potencjalnych klientów i zwiększenia konwersji
- darmowe konto łatwe do założenia
- dostęp do statystyk i narzędzi reklamowych
- wzrost rozpoznawalności widoczności na najpopularniejszych serwisach
- możliwość bezpośredniej komunikacji z odbiorcą, zmniejszenie dystansu między firmą a klientem
- szansa na dotarcie do odbiorcy, w którym buduje się zaufanie ich oczy
- możliwość zarobienia większych pieniędzy na oryginalnych filmach
- generowanie ruchu w innych kanałach, takich jak strona internetowa, strona docelowa czy media społecznościowe
- wideo wiąże tę publiczność
- Filmy dają możliwość przekazania większej ilości informacji w krótszym czasie
- Kanał YT to doskonałe narzędzie ect. uzupełnieniem naszej strategii marketingowej i budowania wizerunku online
- jest świetne forum dyskusyjne
To są najważniejsze argumenty iz pewnością nie jedyne. Jeśli zdajesz sobie sprawę z korzyści płynących z założenia i prowadzenia kanału YouTube, łatwiej będzie Ci wykonać ten krok i po prostu spróbować. To też jest w tym wszystkim ważne – możesz spróbować, a jeśli w którymś momencie stwierdzisz, że to nie dla Ciebie lub nie masz o sobie pojęcia, zawsze możesz zrezygnować z tej formy aktywności. Bez konsekwencji, kosztów i strat. Nie masz nic do stracenia, a wiele do zyskania, tworząc kanał na YT. Pod warunkiem oczywiście, że masz pomysł jak go uruchomić.