Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak się wypozycjonować?

  • Jak tworzyć unikalne treści?
  • jak piszesz tak, żeby inni lubili nas czytać?
  • Jakich słów użyć w treści strony?
  • Jak prowadzisz bloga firmowego?
  • jak długo pisać treść?
  • jak umiejętnie wstawiasz linki w zawartość zbiorów danych?
  • Jak często powinienem dodawać nowe treści do serwisu?
  • Jakie są sztuczki, aby mieć więcej treści w witrynie?

Napisz uznanie, co oznacza zapewnienie wartości dla odwiedzających, ale także rekompensatę dla botów Google. Na tym etapie powinieneś dobrze przeprowadzić swoje badania i udoskonalić swoje pisanie. Ważne jest, aby być przygotowanym na dodawanie treści. Pamiętaj, że Google lubi długie treści, więc zapomnij o 2-3 zdaniach. Powinieneś pisać regularnie, prowadzi to do budowania pozycji na główne frazy, a także budowania ruchu z długiego ogona, czyli tzw. H. specjalistyczne frazy, dzięki którym Twoje artykuły zajmują wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Jak bezpłatnie założyć własną stronę internetową – krok po kroku

Ruch to tylko połowa sukcesu. Chodzi o przyciągnięcie na Twoją stronę osób, które staną się Twoimi klientami. Jak to idzie? Najpierw wybierz najtrafniejsze słowa kluczowe. Wyrażenia, których potencjalni klienci używają do wyszukiwania produktów lub usług podobnych do Twoich. Możesz myśleć, że wiesz, co ludzie wpisują w Google. To pomyłka. Internauci potrafią być naprawdę kreatywni, a frazy, które wprowadzą na Twoją stronę mogą Cię zaskoczyć. Dlatego w tym przypadku nie ufaj swojej intuicji. Możesz sprawdzić, na jakie słowa kluczowe wyświetla się Twoja witryna zarówno w Google Search Console, jak i we wspomnianych na początku płatnych narzędziach. To samo dotyczy wyboru fraz kluczowych, na które chcesz pozycjonować swoją witrynę. Do wyboru masz darmowe narzędzia od Google – Planer Słów Kluczowych. Jeśli posiadasz konto Google Ads, system automatycznie wygeneruje propozycje słów kluczowych wraz z przewidywaną liczbą wyszukiwań (na podstawie danych historycznych). Niestety pozycjonowanie na kilka, kilkanaście fraz kluczowych było strategią, która sprawdzała się jeszcze kilka lat temu, jednak obecnie wybranie opłacalnych fraz wymaga więcej czasu, wiedzy i wysiłku.

Czemu? Wiele się zmieniło w tym czasie. Dziś internauci inaczej korzystają z wyszukiwarki, a roboty Google są coraz inteligentniejsze. Statystyczny użytkownik wpisuje w Google dłuższe i bardziej szczegółowe zdania. Odpowiedzią na te zmiany jest pozycjonowanie tematyczne, tj. H. widoczność serwisu na tysiące słów kluczowych związanych z konkretną branżą, produktem lub usługą -> zobacz też analiza słów kluczowych.

Optymalizacja witryny

Porozmawiajmy o optymalizacji witryny. Optymalizacja sieci faktycznie wymaga najbardziej technicznej wiedzy i może być bardzo skomplikowana w wielu przypadkach, zwłaszcza jeśli chodzi o rzeczy takie jak JavaScript lub inne bardziej zaawansowane tematy. Jest jednak kilka ważnych i łatwych do wdrożenia rzeczy, o których powiem ci teraz.

Najpierw przyjazne adresy URL. Upewnij się, że podstrony Twojej witryny mają unikalne adresy URL ze słowami kluczowymi, a nie przypadkową zbieraniną liter i cyfr. Poinformuj użytkownika, czego może się spodziewać po kliknięciu linku, na podstawie samego adresu URL. Korzystamy więc z adresów typu: https://twojatrona.pl/tytul-wpisu-na-bloguczyhttps://twojatrona.pl/nazwa-produktua niehttps://twojatrona.pl/1237fgat8342

Pozycjonowanie to wyścig

)

Niezależnie od tego, czy Twoja firma to restauracja, sklep internetowy, kancelaria prawna, klinika medycyny estetycznej, lokalny sklep czy firma deweloperska, aby lepiej zrozumieć, czy umieszczenie strony internetowej w Twojej firmie ma sens, musisz zdać sobie sprawę, że troska o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google to swego rodzaju wyścig.

W wyścigu (o najwyższą pozycję w wyszukiwarce), w którym bierzesz udział, rozpoczyna się cała Twoja rywalizacja. W zależności od branży, w której działasz, ten wyścig można porównać do:

SEO – co musisz o nim wiedzieć?

Większość ludzi korzysta z przeglądarek internetowych, aby znaleźć coś w Internecie. Po wprowadzeniu hasła wyświetlanych jest wiele stron związanych z tym terminem.

Oczywiście użytkownik nie ma dostępu do wszystkich linków związanych z wyszukiwanym hasłem, dlatego zazwyczaj odwiedza tylko kilka pierwszych stron, które pojawiają się tuż pod ikoną, w której wpisano dane hasło.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad