Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić linki konkurencji?

Kolejne bardzo dobre narzędzie, które pozwoli nam wyszukiwać linki prowadzące do stron internetowych i przeprowadzać ich szczegółową analizę. W porównaniu do MajesticSEO, Ahrefs ma nieco bogatsze funkcje i według wielu specjalistów SEO i SEO lepszą bazę linków zewnętrznych. W Ahrefs:

  • sprawdź pozycję swojej strony w Google zarówno na desktopie jak i mobile,
  • przeprowadź podstawowy audyt SEO,
  • sprawdź Linki do Twojej strony, w tym parametry takie jak: DR, UR, liczba domen odsyłających, łączna liczba linków, teksty zakotwiczeń, adres IP odsyłający, widoczność domeny w wynikach organicznych,
  • Możesz śledzić wzmianki na stronie dla użytych słów kluczowych wydają się zainteresowani,
  • ) Sprawdź profil linków (linki dofollow, linki nofollow, anchor texty, jakość linkujących domen).

Co to są linki zwrotne?

Linki to ważny element układanki SEO — bez nich trudno będzie uzyskać dobrą pozycję w rankingu witryny.

Skąd wiemy? Przyznali to nawet eksperci z Google.

Linki w Google Search Console

Linki do stron można sprawdzić w Google Search Console. Wystarczy zalogować się na swoje konto Google i kliknąć zakładkę „Linki”. Dzięki Google Search Console możemy sprawdzić ilość linków zewnętrznych zaindeksowanych przez robota wyszukiwarki. Należy jednak pamiętać, że informacje są od czasu do czasu aktualizowane i nie zawsze jest to lista wszystkich linków do naszej witryny.

Również kompilacja jest również zestawem:

Nie stać Cię na subskrypcję? Sprawdź tysiące linków zwrotnych za darmo na Backlink Watch

Sprawdź linki zwrotne z witryn małych konkurentów na http://www.backlinkwatch.com/. Niestety jest to zachęta do wykupienia abonamentu na Ahrefs.com i pokazuje tylko 1000 linków przychodzących:

Korzyści z analizy linków przychodzących (i wychodzących)

Regularnie , Częste linki analityczne Witryny internetowe mają wiele zalet. Dzięki stałemu monitorowaniu profilu linkowego możesz:

  • mierzyć wpływ działań SEO – od razu będziesz wiedzieć, czy działania podjęte przez Ciebie lub pozycjonera są skuteczne,
  • . Sprawdź i napraw niedziałające linki – jeśli kupisz linki przychodzące, a wydawca popełnił błąd w adresie URL i link prowadzi użytkownika do podstrony z błędem 404, możesz od razu wysłać mu wiadomość, w której poprosisz o poprawienie połączyć. Sprawdzasz również linki zwrotne dobrowolnie publikowane przez operatorów witryn, które prowadzą do podstron, które już nie istnieją. W takiej sytuacji warto napisać do właściciela z prośbą o zastąpienie adresu URL np. stroną główną,

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad