Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić linki prowadzące do strony?

Jednym z czynników oceny wyszukiwarki Google są linki prowadzące do serwisu. Są to linki na różnych stronach internetowych, które po kliknięciu przekierowują na stronę docelową. Algorytm ocenia linki z domen, które zbudowały zaufanie do Google. Możesz zrzec się linków niskiej jakości za pomocą narzędzia zrzeczenia się. Jak możesz śledzić, które linki prowadzą do Twojej witryny? Masz do dyspozycji wiele narzędzi! Dowiedz się, jak sprawdzać zewnętrzne linki do strony.

Co to jest tworzenie linków?

Link building to czynność pozycjonowania polegająca na tworzeniu sieci linków (linków klikalnych) na zewnętrznych stronach internetowych. Wraz z optymalizacją SEO, link building jest jednym z najważniejszych czynników w walce o wysokie pozycje w Google.

  • fora internetowe (posty, profile, podpisy),
  • blogi (posty, komentarze),
  • portale ogłoszeniowe (ogłoszenia),
  • wizytówki NAP (tzw. wizytówki firmowe: nazwa, adres, telefon),

  • katalogi stron internetowych,
  • kanały social media,
  • artykuły sponsorowane i gościnne ,
  • ) strony wsparcia (zaplecze SEO).

MajesticSEO.com

MajesticSEO to jedno z najpopularniejszych narzędzi na rynku, które pozwala na analizę linków prowadzących do Twojej strony lub konkurencji. W MajesticSEO możesz sprawdzić liczbę i parametry linków, takie jak linki,

  • liczba zewnętrznych linków zwrotnych,
  • liczba domen odsyłających,
  • liczba odsyłających adresów IP,
  • unikalna klasa, innymi słowy liczba klas odwołujących się c ip),
  • motyw środowiska dla linków przychodzących,
  • kontekst linku,
  • teksty zakotwiczeń,
  • profil linków nofollow, dofollow),
  • nowe i utracone linki ,
  • podobne strony, dzięki którym szybko przeanalizujesz swoją konkurencję.
  • Rodzaje linków zwrotnych

    • adresy URL – czyli klasyczne linki przychodzące, w postaci adresów do konkretnych podstron lub zbiorów danych, mogą być czyste, np. B.

      : https: //creationbrands .pl/ lub posiadać anchor text, czyli kotwicę w postaci tekstu wskazującego o czym będzie jego treść, np.: metatagi
    • grafika, Zdjęcia, infografiki – masz wartościowe wizualizacje, do których ktoś chce linkować,
    • cytaty, fragmenty – ktoś polubił fragment Twojej publikacji, więc linkuje do źródła tj. H. Twój tekst,
    • podtytuł – rzadziej, ale opisując usługę możesz powiązać go z nagłówkiem HTML. Nienawidzę tego i właściwie nie używam.
    • Banery reklamowe – banery graficzne służące do wyświetlania Serwisu lub treści na podstronach. Jest używany głównie dla partnerów serwisowych.
    • Przyciski, przyciski – często w publikacjach zaprzyjaźnionych/współpracujących serwisów znajdziesz odnośniki, które prowadzą do serwisu w postaci przycisków. To samo dotyczy witryn stowarzyszonych. Teksty zawierają przyciski, które prowadzą do zewnętrznych materiałów partnera – porównywarek, usług, produktów.
    • Inne źródła – Wraz z rozwojem Internetu, w każdej chwili mogą pojawić się nowe, alternatywne źródła linków zwrotnych.

    Wiesz już, jakie są rodzaje linków przychodzących i czym one właściwie są. Czas porozmawiać o atrybutach linków zwrotnych!

    Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
    Privacidad