
Panie Spoko.
MRCOOL to samodzielny klimatyzator, którego instalacja zajmuje od 6 do 7 godzin. Proces instalacji polega na wywierceniu otworu w ścianie i wykonaniu połączenia elektrycznego.
Miejsce na YouTube – na co zwrócić uwagę?
Uwzględnienie słów kluczowych w strategii miejsc docelowych wideo jest koniecznością. Wyszukiwarka portalu odczytuje m.in. słowa zawarte w opisie oraz w tytule w celu rozpoznania treści filmu. W tym celu możesz skorzystać z Planera słów kluczowych Google AdWords. Możesz także użyć tego narzędzia, aby uzyskać informacje o średniej miesięcznej liczbie wyszukiwań hasła w Google. Jeśli poza SERP-ami w wyszukiwarce na często wyszukiwane słowo kluczowe pojawiają się także filmy z serwisu, to ich wysoka pozycja wnosi do nagrania wiele nowych wyświetleń. Analizując słowa kluczowe, pamiętaj, że podczas wyszukiwania filmów użytkownicy serwisu korzystają z mniej skomplikowanych wyszukiwań niż w Google. Więcej o analizie słów kluczowych przeczytasz w tym artykule na naszym blogu: Po przeanalizowaniu fraz, na których opiera się późniejsza strategia pozycjonowania wideo, dowiedz się, jaka jest konkurencja.
Sprawdź, jak optymalizują swoje filmy i jakie słowa kluczowe mają podobne filmy.
Jak zrobić film promocyjny YouTube?
Być może teraz myślisz, że reklamy powinny być przygotowywane osobno dla każdego formatu i od podstaw. Na szczęście nie! Dobrze przygotowana długa reklama to dobra podstawa do dalszej obróbki – cięcia i składania krótszych formatów, które można wykorzystać do zbudowania ciekawej kampanii reklamowej. Zapoznaj się z naszą listą sprawdzonych metod tworzenia reklamy w YouTube. Przekonasz się, że film w YouTube ma wiele wspólnego z klasyczną telewizyjną reklamą wideo, ale różni się też pod wieloma względami.
- Krótko mówiąc, reklama na YT powinna pokazywać trzy rzeczy:
ZDARZYŁO SIĘ ŚWIATŁO
Oświetlenie jest prawdopodobnie najważniejszym czynnikiem podczas tworzenia filmów wideo dobre – ten aspekt jest nawet ważniejszy niż jakość techniczna zastosowanego aparatu!
Znajdź dobrze oświetlone miejsce, nie musi to być jasne studio. Ważne jest, aby światło było zimne i za tobą. Poniżej zdjęcie zza kulis nowego SHOW Dawida Bagińskiego. Jak widzisz, do nagrywania nie potrzebujesz profesjonalnego studia.
Tytuł musi być chwytliwy, krótki, ale na temat.
Jeśli tworzysz film dla wyszukiwarek, umieść w tytule słowa kluczowe, aby pomóc widzom znaleźć materiał. Naprawdę nie zalecamy korzystania z clickbaitów, chyba że dobrze znasz swoją społeczność i wiesz, że ujdzie ci to na sucho 😉
2. SEO w YouTube