Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak szukać po słowach kluczowych?

Moje ulubione narzędzie do wyszukiwania tzw. długich ogonów, czyli wielowyrazowych słów kluczowych. Jest to alternatywa dla Planera Słów Kluczowych Google. Sugeruje słowa kluczowe na podstawie autouzupełniania w wyszukiwarce Google. Takie słowa kluczowe są generowane przez algorytm bez udziału człowieka. Jest to uzależnione od wielu czynników, m.in. B. ile razy użytkownicy szukali określonej frazy.

Keywordtool.io pomaga uzyskać najlepsze długie ogony w oparciu o 193 domeny Google i 83 języki (w tym polski). To jest główny powód, dla którego nawet profesjonaliści używają tego narzędzia.

Jak wyszukać słowo na stronie? Łatwy sposób!

W takiej sytuacji przydatny jest skrót klawiaturowy. Działa w nowoczesnych przeglądarkach internetowych, a także w programach do edycji tekstu. Może się jednak nieznacznie różnić w zależności od systemu operacyjnego i konkretnej przeglądarki.

Oto skróty klawiaturowe do wyszukiwania słowa na stronie:

  • CTRL + F (urządzenia z systemem Windows)
  • Cmd + F (urządzenia z systemem macOS)

Narzędzia propozycji słów kluczowych

Istnieją dziesiątki różnych narzędzi, o których pisałem w poprzednim poście. Jedne są dokładniejsze, inne mniej. Niektóre z nich są rozwiązaniami całkowicie darmowymi, a za inne trzeba słono zapłacić. W tym poście skupię się tylko na rozwiązaniach, które możesz mieć całkowicie za darmo. Każdy przyda się do czegoś zupełnie innego, więc mała rada ode mnie: używaj kilku na raz! Wszystkie będą pełnić nieco inne funkcje i dobrze uzupełniać swoje wady i niedociągnięcia. Niektóre pozwalają zbadać słowo kluczowe pod kątem konkurencyjności, podczas gdy inne pozwalają sprawdzić wahania popularności

5 słów kluczowych dziennie po rejestracji. Obsługuje wiele języków, w tym polski. Pokazuje średnią miesięczną liczbę wyszukiwań, średni CPC, konkurencyjność fraz i ich trafność. To bardzo przyjazne narzędzie. Czytałem, że działa w połączeniu z Google API, a wyniki, które pokazuje, są takie same jak Planer słów kluczowych, ale są bardziej przyjazne dla użytkownika.

Słowa kluczowe marki

Są to frazy, w których występuje nazwa firmy, marki lub produktu. Słowa kluczowe związane z marką są bardzo często używane przez użytkowników, gdy nie znają konkretnego adresu internetowego lub gdy szukają produktów określonej marki.

Tego typu frazy są używane w pozycjonowaniu lokalnym. Wyróżnia je to, że jednym ze słów jest najczęściej nazwa miasta lub regionu – np. „Warszawa Księgowość”.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad