Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak szybciej sprawić, by filmy na YouTube?

Jeśli chodzi o YouTube, wyszukiwanie słów kluczowych dla filmów jest BARDZO ważne.

Jeśli wiesz, jak wybrać PRAWIDŁOWE słowa kluczowe, to…

Załóż konto i zarabiaj na YouTube

Prawdopodobnie trafiłeś na ten artykuł, ponieważ chcesz wiedzieć, jak wyróżnić się na YouTube lub jak tworzyć przyjazne dla algorytmów platformy treści. Użyj go, aby zbudować ogromną liczbę obserwujących w mediach społecznościowych i zarobić poważne pieniądze.

Zastanawiasz się, jak przyciągnąć widzów do swojego kanału YouTube?

Jak często powinny odbywać się takie zawody?

Najpierw musisz sprawdzić, czy to w ogóle się opłaca, aby Twoje wysiłki nie poszły na marne. Po przeprowadzeniu takiego konkursu odczekaj chwilę, sprawdź jak wygląda „przepływ” subskrybentów i jak wygląda retencja pozostałych widzów na kanale. Jeśli po konkursie nie masz subskrybentów zainteresowanych publikowanymi przez Ciebie treściami, nie podobają Ci się Twoje filmy, nie retweetuj ich, może to oznaczać, że przyciągnąłeś ludzi, których interesują tylko nagrody.

8. Stwórz serię, cykl!

KAMERA, AKCJA!

Pierwsza zasada – nie spiesz się. Czasami stworzenie nawet bardzo krótkiego materiału wymaga dużo praktyki i cierpliwości.

Pamiętaj, że przechwycony obraz powinien być ostry, w końcu nikt nie chce się domyślić, co chcesz pokazać i jak ma wyglądać efekt końcowy. Zwróć uwagę na oświetlenie i odpowiednią kompozycję, a osoba przed obiektywem zawsze będzie wyglądać dobrze.

Pomyśl o odpowiedniej atmosferze, zwłaszcza gdy nie jesteś przed kamerą, daj wybranej osobie możliwość zaaklimatyzowania się i przygotowania do wielkiej chwili. Po naciśnięciu czerwonego przycisku liczy się tylko to, jak się czujesz przed kamerą.

Efektywna struktura reklamy

Różnice między efektowną strukturą reklamy w wersji tradycyjnej i zmodyfikowanej przez YouTube przedstawiono na poniższych wykresach.

Twoja reklama powinna zaczynać się mocnym, wciągającym wprowadzeniem — to już wiesz. Następnie jest miejsce na pokazanie istoty reklamy i brandingu. Później akcja nieco się uspokaja, aby pokazać odbiorcy związek jego osoby i jego problemów z tym, co oferujesz. Tutaj powinieneś grać swoimi emocjami i opowiadać historię. Dopiero wtedy przychodzi czas na przedstawienie oferty. W dłuższej reklamie możesz na końcu dodać więcej szczegółów dotyczących oferty, które będą mogły przeczytać osoby, które po dotarciu do tego miejsca będą dość mocno zainteresowane Twoją ofertą.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad