Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak ustawić YouTube filmy?

W serwisie YouTube od dawna dostępne są przyciski wstecz i do przodu umożliwiające przejście do następnego lub poprzedniego filmu na liście odtwarzania. Przycisk do przodu działa również poza listami odtwarzania, aby odtworzyć następny sugerowany film. Jeśli chodzi o przeskakiwanie do przodu lub do tyłu w tym samym filmie, możesz użyć paska wyszukiwania tylko w systemie iOS. Na Androida YouTube otrzymał aktualizację, która pozwala użytkownikom przewijać wideo do przodu lub do tyłu dokładnie o dziesięć sekund. Ta funkcja jest aktywowana przez dwukrotne dotknięcie lewej krawędzi wideo, aby cofnąć się, i prawej krawędzi, aby przejść do przodu.

O co chodzi z tym SEO SEO?

YouTube to druga najpopularniejsza sieć społecznościowa na świecie. Ustępuje tylko Facebookowi. Każdy, kto chce być obecny w mediach społecznościowych, MUSI przynajmniej wziąć pod uwagę moc YouTube. Nie myślisz, że? Spójrz w dół

Treść wideo jest obecnie najpopularniejszym formatem w Internecie. Kiedy więc coś tworzymy, udostępniamy to tam, gdzie ma to szansę! Ale nie zapominajmy, aby robić to z rozwagą.

Słowa kluczowe użyte w filmie. Jak tworzyć filmy na potrzeby YouTube SEO

Youtube dokładnie wie, o czym mówisz w swoim filmie. Ważne jest, aby używać słów kluczowych zarówno w przemówieniu, jak i podczas filmowania. Algorytmy z roku na rok stają się coraz bardziej dokładne. nie interesuje mnie ten temat. Szczególnie ważny jest początek filmu. Natychmiast spójrz na słowa kluczowe zawarte w tytule.

Nazwa pliku jest jednym z mikroczynników, na które zwraca uwagę niewielu programistów.

Stworzenie kanału z filmami na Yotube

Kiedy uruchamiamy nasz kanał i widzimy, że idziemy w dobrym kierunku, warto pomyśleć o innych mediach społecznościowych, takich jak fanpage na Facebooku, Instagramie czy podobny TikTok dla lepszej integracji z widzami lub w przyszłości dla marketingu. Każdy wielki twórca jest obecnie właścicielem wszystkich tych mediów społecznościowych. Im więcej, tym weselej, na wszystko musimy poświęcić więcej czasu, ale warto.

Ważny jest również opis pod filmem. Umieśćmy tam najważniejsze informacje o naszym materiale, możemy nawet umieścić podsumowanie całego materiału w opisie. Jeśli masz social media, umieść na nich linki, aby osoby czytające opis trafiły na nasz Instagram lub TikTok.

Badanie słów kluczowych — badanie słów kluczowych

Włączenie słów kluczowych do strategii umieszczania filmów wideo jest koniecznością. Wyszukiwarka portalu odczytuje m.in. słowa zawarte w opisie oraz w tytule w celu rozpoznania treści filmu. W tym celu możesz skorzystać z Planera słów kluczowych Google AdWords. Możesz także użyć tego narzędzia, aby uzyskać informacje o średniej miesięcznej liczbie wyszukiwań hasła w Google. Jeśli poza SERP-ami w wyszukiwarce na często wyszukiwane słowo kluczowe pojawiają się także filmy z serwisu, to ich wysoka pozycja wnosi do nagrania wiele nowych wyświetleń. Analizując słowa kluczowe, pamiętaj, że podczas wyszukiwania filmów użytkownicy serwisu korzystają z mniej skomplikowanych wyszukiwań niż w Google. Więcej o analizie słów kluczowych przeczytasz w tym artykule na naszym blogu: Po przeanalizowaniu fraz, na których opiera się późniejsza strategia pozycjonowania wideo, dowiedz się, jaka jest konkurencja. Sprawdź, jak optymalizują swoje filmy i jakie słowa kluczowe mają podobne filmy.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad