
Tym razem publikujemy zasadniczo nieocenzurowany, choć nieco zredagowany post przesłany do nas przez Mateusza. Jeśli masz jakieś pytania / być może coś jest dla Ciebie niejasne co do całego «wydarzenia» – pisz w komentarzach
17 stycznia 2022 około godziny 17:20 włamano się na moje konto Google. Ktoś:
Po co subskrybować kanały YouTube?
Duża część populacji ogląda filmy w YouTube bez subskrybowania całego kanału. Jak się okazuje, portal spotkał się z takimi osobami i zbadał, czy nie było to działanie z premedytacją. Może ktoś nie może znaleźć odpowiedniego przycisku? Tak więc na wszelki wypadek możesz skorzystać z sugestii YouTube, która jest obecnie dostępna dla wszystkich użytkowników. Początkowo mogli z niego korzystać tylko wybrani użytkownicy. Jeśli masz zainstalowaną aplikację YouTube na swoim telefonie, możesz też sprawdzić, jak długo użytkownik ogląda. Jak sprawdzić, jak długo subskrybujesz kanał YouTube? To pytanie dość często pojawia się w Internecie, odpowiedzi są dość proste. Wystarczy zapoznać się ze wszystkimi danymi zawartymi w Twoim koncie użytkownika. Sami filmowcy zachęcają też do dalszego oglądania swoich kanałów, zwiększając prawdopodobieństwo, że inni użytkownicy obejrzą więcej materiałów, choćby z ciekawości.
Subskrypcja poszczególnych kanałów zwykle generuje bardziej dochodowe reklamy. Częstotliwość ich rozmnażania z pewnością wzrasta, co przynosi same korzyści. Ciągły monitoring najciekawszych kanałów na YouTube to przede wszystkim powiadomienia o sukcesywnie publikowanych filmach. Część z nich dodawana jest z częstotliwością ustaloną przez osoby prowadzące profil. Istnieje również tak zwana ogólna subskrypcja YouTube, ale jest to opcja płatna.
O czym należy pamiętać, prowadząc kanał YouTube?
Pierwszą rzeczą, która często pojawia się w innych wątkach marketingowych, są badania odbiorców. Decydując się na markowy kanał na YT, warto wiedzieć, z kim chcemy rozmawiać.
Jak pokazują statystyki, YouTube nie skupia się wyłącznie na najmłodszych odbiorcach. Grupa wiekowa 13-17 lat jest trzecią co do wielkości, a usługi docierają głównie do grupy wiekowej 18-24 lata (grupa największa), a następnie do grupy wiekowej 25-34 lata. W ostatnim czasie znacznie wzrosło również zainteresowanie starszych użytkowników. A w jakim wieku jest Twoja grupa docelowa? Jakie są jego oczekiwania? Jak się komunikuje? Warto to wszystko wiedzieć przed założeniem kanału.
Materiały wideo publikowane na YouTube to świetna obecność reklamowa, którą można obejrzeć w wyszukiwarce Google oraz na samym portalu. Podobnie jak w sieci, również tutaj ważnym czynnikiem będzie optymalizacja kanału i poszczególnych filmów. Im lepiej film zostanie umieszczony, tym większy będzie jego zasięg i dotrze do większej liczby zainteresowanych. To nie jedyna rzecz do zapamiętania.
Twórz i przesyłaj dłuższe filmy
Zweryfikowane konta mogą przesyłać filmy o długości do 12 godzin lub rozmiarze 256 GB, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Na niezweryfikowane konta można przesyłać tylko 15-minutowe filmy. Jeśli tworzysz długie filmy, które bardziej szczegółowo opisują Twoje tematy, jest to zdecydowanie właściwy sposób.
Reklamy wideo rzadziej pojawiają się w bardzo krótkich filmach, a kolejne reklamy wideo pojawiają się tylko w filmach, które trwają co najmniej pięć minut. Dzięki maksymalnie 12 godzinom wideo możesz włączyć i wyświetlić więcej reklam w YouTube, aby jeszcze bardziej poprawić swoje możliwości zarabiania na swoich filmach.
Wymagane łączne godziny wykładów?
Sans aucun doute, l’une des wymagania de monetization les plus complexes aujourd’hui est nombre d’heures de visionnage. Vous n’avez plus besoin d’un pewne nombre de vues, en fait maintenant cequi compte ce sont les autres. Musisz zgromadzić co najmniej 4000 godzin plus pozostałe wymagania dotyczące zarabiania.