Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak wygląda dziewczyna ważąca 80 kg

Tłuszcze to niezwykle ważny makroskładnik w diecie, ponieważ odpowiadają za prawidłową gospodarkę hormonalną w naszym organizmie. I tutaj obliczenie samej potrzeby jest bardzo proste, ja sam najczęściej przeliczam 1-1,2 g na kilogram masy ciała. Gram dla osoby o niskiej wadze i 1,2 dla kogoś takiego jak ja, gdzie ważę tylko 100 kg i czasami mam trudności ze zjedzeniem wszystkich węglowodanów w mojej diecie. Nie bój się tłuszczu, to nie tłuszcz nas tuczy, tylko dodatni bilans kaloryczny 😉

Węglowodany, popularnie zwane „węglowodanami”, są tak naprawdę paliwem dla naszego organizmu. Z nich czerpiemy energię do naszych codziennych działań. Jak dużo potrzebujemy Odpowiedź jest prosta, po obliczeniu zapotrzebowania kalorycznego oraz zapotrzebowania na białko i tłuszcz odejmujemy sumę kalorii z tych dwóch makroskładników od naszego zapotrzebowania kalorycznego i to, co zostaje, jest dostarczane z węglowodanów.

Jaka jest różnica między dietami odchudzającymi dla mężczyzn i kobiet?

Teoretycznie nie musi tak być. Zasady tworzenia menu są takie same. Niemniej jednak istnieje znacząca różnica między metabolizmem kobiet i mężczyzn. Kobiety lepiej niż mężczyźni reagują na wyższą zawartość tłuszczu w diecie. Dlatego możemy skomponować jadłospis redukcyjny dla kobiety o zawartości tłuszczu na poziomie 30-35% kaloryczności jadłospisu. Mężczyźni radzą sobie lepiej na diecie, w której około 20-25% energii pochodzi z tłuszczu.

Pierce Brosnan waży 80 kg

Pierce Brosnan to aktor, którego nie trzeba przedstawiać. Największą sławę Irlandczyk zdobył wcielając się w głównego bohatera czterech filmów z serii o Jamesie Bondzie. Można go też kojarzyć z takimi produkcjami jak The Thomas Crown Affair, Blood for Blood, Yours Forever, Fear Hour, Court of Love, After Sunset.

Brosnan ma 186 centymetrów wzrostu.

„Przestałem kupować jedzenie na wynos. Przestałem kupować śmieci w sklepie spożywczym”.

Bilans energetyczny to tak naprawdę bilans spożywanych kalorii (wartość energetyczna pożywienia wyrażana jest w kilokaloriach – kcal) a tym zapotrzebowania organizmu na energię. Bilans energetyczny to nic innego jak zużyte kalorie minus zapotrzebowanie energetyczne, o czym porozmawiamy później. Wynika z tego, że bilans energetyczny może być:

  • Ujemny bilans energetyczny to sytuacja, w której dostarczamy mniej energii niż organizm potrzebuje. Znany również jako deficyt kalorii, jest niezbędny do pozbycia się tkanki tłuszczowej. Zmniejszona ilość energii pozwala organizmowi pozbyć się zbędnych kilogramów, ale ten temat poruszymy przy okazji e-booka redukcyjnego.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad