Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak zrobić dobre SEO na YouTube?

«Jak zrobić dobre SEO?» – to jedne z najczęściej zadawanych pytań dotyczących Youtube i… nic dziwnego. Czemu? Ponieważ sukces Twojego kanału może zależeć od SEO!

Czego dowiesz się z tego artykułu?

Może ta dziewczyna zostanie gwiazdą YouTube i ma srebrny guzik do zdobycia 100 000 subskrybentów? Móc! Życzę jej tego z całego serca, ale zacznijmy od początku.

Istnieje wiele powodów, dla których warto przeczytać ten nektar. Jednym z nich może być posiadanie kanału YouTube i tworzenie filmów. Po drugie – może jesteś na początku swojej przygody w tym obszarze? Wcale by mnie to nie zdziwiło, bo czasem w mojej głowie pojawiała się myśl: „Dlaczego nie rzucić tego wszystkiego i zostać YouTuberem? Zacznijcie dzień i kolejny film z magicznym hasłem: Witajcie kochani, witajcie na moim kanale, dzisiaj mówimy o…”. Innym argumentem może być to, że pomagasz komuś prawidłowo skonfigurować ten kanał. A może po prostu wiesz, że warto przeczytać nasze nektary, bo dzięki nim możesz poszerzyć lub utrwalić swoją wiedzę? Do jakiejkolwiek grupy potencjalnych czytelników należysz, zapraszam do zapoznania się z kolejną dawką wiedzy.

Najważniejsze czynniki dotyczące treści wideo na YT – trafność, zaangażowanie, zaangażowanie

Kiedy mówimy „optymalizacja”, często automatycznie dodajemy „dla SEO” lub „dla wyszukiwarek” – i tak, to dobry krok Treści wideo na YouTube powinny być jednak optymalizowane pod kątem różnych parametrów:

  • Trafność – ma na to wpływ m.in. tytuł i opis filmu;
  • Zachowanie uwagi – tutaj YouTube zwraca uwagę głównie na czas oglądania materiału;
  • Zaangażowanie – dotyczy kwestii takich jak polubienia, wyświetlenia, komentarze, udostępnienia, liczba otrzymanych subskrypcji z filmu.

SEO miejsca docelowego wideo w YouTube

zawartość strony

  • 1 SEO miejsce docelowe wideo w YouTube
  • 2 Jak rozwijać swój kanał YouTube
  • 3 Część 1: Badanie słów kluczowych w YouTube
    • 3.1 Algorytm SEO YouTube
    • (tixagb4agb_12) (tixagb_12agt Youtube)

    Youtube

  • 5 Część 2: Jak opublikować często oglądany film wideo
  • 6 Część 3: Optymalizacja filmu wideo w YouTube
  • 7 Część 4: Miejsce docelowe filmu wideo: promuj swój film wideo
  • 8 Oto kolejny krok…

Treści wideo są sprzedawane – spędzamy na nich 100 minut dziennie

Wiedząc, że YouTube jest najpopularniejszą platformą wideo i a Główną platformą są treści udostępnianie witryn oczywiście wydaje się być prawdziwym wyborem, gdy zaczynasz treści wideo. A w tym roku nadal stanowią większy procent konsumowanych przez nas treści. W 2021 roku spędzamy 100 minut dziennie przed ekranami, a marketerzy tego nie przegapią. Z badania Wyzowl State of Video Marketing Survey 2020 dowiadujemy się, że treści wideo są coraz częściej brane pod uwagę przy tworzeniu strategii marketingowych.

W 2015 roku 78% agencji i marek uznało ją za ważną jej część, pięć lat później już 92%. Ponadto aż 99% marketerów, którzy już korzystają z marketingu wideo, zamierza to robić nadal. Dlaczego treści wideo są tak popularne? W końcu coraz więcej czasu spędzamy online i konsumujemy wszelkiego rodzaju treści. Wydaje się również, że taniej jest napisać kilka dobrych artykułów niż zrobić dobry film. Jednak garść statystyk pomaga nam zrozumieć, na czym polega fenomen treści wideo.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad