
«Jak zrobić dobre SEO?» – to jedne z najczęściej zadawanych pytań dotyczących Youtube i… nic dziwnego. Czemu? Ponieważ sukces Twojego kanału może zależeć od SEO!
Czego dowiesz się z tego artykułu?
Może ta dziewczyna zostanie gwiazdą YouTube i ma srebrny guzik do zdobycia 100 000 subskrybentów? Móc! Życzę jej tego z całego serca, ale zacznijmy od początku.
Istnieje wiele powodów, dla których warto przeczytać ten nektar. Jednym z nich może być posiadanie kanału YouTube i tworzenie filmów. Po drugie – może jesteś na początku swojej przygody w tym obszarze? Wcale by mnie to nie zdziwiło, bo czasem w mojej głowie pojawiała się myśl: „Dlaczego nie rzucić tego wszystkiego i zostać YouTuberem? Zacznijcie dzień i kolejny film z magicznym hasłem: Witajcie kochani, witajcie na moim kanale, dzisiaj mówimy o…”. Innym argumentem może być to, że pomagasz komuś prawidłowo skonfigurować ten kanał. A może po prostu wiesz, że warto przeczytać nasze nektary, bo dzięki nim możesz poszerzyć lub utrwalić swoją wiedzę? Do jakiejkolwiek grupy potencjalnych czytelników należysz, zapraszam do zapoznania się z kolejną dawką wiedzy.
Najważniejsze czynniki dotyczące treści wideo na YT – trafność, zaangażowanie, zaangażowanie
Kiedy mówimy „optymalizacja”, często automatycznie dodajemy „dla SEO” lub „dla wyszukiwarek” – i tak, to dobry krok Treści wideo na YouTube powinny być jednak optymalizowane pod kątem różnych parametrów:
- Trafność – ma na to wpływ m.in. tytuł i opis filmu;
- Zachowanie uwagi – tutaj YouTube zwraca uwagę głównie na czas oglądania materiału;
- Zaangażowanie – dotyczy kwestii takich jak polubienia, wyświetlenia, komentarze, udostępnienia, liczba otrzymanych subskrypcji z filmu.
SEO miejsca docelowego wideo w YouTube
zawartość strony
- 1 SEO miejsce docelowe wideo w YouTube
- 2 Jak rozwijać swój kanał YouTube
- 3 Część 1: Badanie słów kluczowych w YouTube
- 3.1 Algorytm SEO YouTube
(tixagb4agb_12) (tixagb_12agt Youtube)
Youtube
- 5 Część 2: Jak opublikować często oglądany film wideo
- 6 Część 3: Optymalizacja filmu wideo w YouTube
- 7 Część 4: Miejsce docelowe filmu wideo: promuj swój film wideo
- 8 Oto kolejny krok…
Treści wideo są sprzedawane – spędzamy na nich 100 minut dziennie
Wiedząc, że YouTube jest najpopularniejszą platformą wideo i a Główną platformą są treści udostępnianie witryn oczywiście wydaje się być prawdziwym wyborem, gdy zaczynasz treści wideo. A w tym roku nadal stanowią większy procent konsumowanych przez nas treści. W 2021 roku spędzamy 100 minut dziennie przed ekranami, a marketerzy tego nie przegapią. Z badania Wyzowl State of Video Marketing Survey 2020 dowiadujemy się, że treści wideo są coraz częściej brane pod uwagę przy tworzeniu strategii marketingowych.
W 2015 roku 78% agencji i marek uznało ją za ważną jej część, pięć lat później już 92%. Ponadto aż 99% marketerów, którzy już korzystają z marketingu wideo, zamierza to robić nadal. Dlaczego treści wideo są tak popularne? W końcu coraz więcej czasu spędzamy online i konsumujemy wszelkiego rodzaju treści. Wydaje się również, że taniej jest napisać kilka dobrych artykułów niż zrobić dobry film. Jednak garść statystyk pomaga nam zrozumieć, na czym polega fenomen treści wideo.