Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak zrobić dobry krótki YouTube?

Niedawno pojawił się nowy produkt Google, który umożliwia tworzenie filmów za darmo. Narzędzie dostępne na Youtube o nazwie Youtube Video Builder pozwala na tworzenie za darmo krótkich filmów promocyjnych. Powstał z myślą o nieprofesjonalistach i firmach, które chcą samodzielnie stworzyć materiał promocyjny w formie filmu. Narzędzie pozwala na korzystanie z wielu szablonów, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Jak wspomniano, narzędzie jest bezpłatne, ale aby uzyskać do niego dostęp, należy wypełnić formularz prośby o wersję beta, klikając link https://services.google.com/fb/forms/videobuilderbeta/. Generator filmów nie wymaga żadnego materiału wideo. Tworzy animacje ze zdjęć i innych elementów takich jak grafika, loga itp. Pozwala to na stworzenie reklamy bez konieczności kręcenia filmu.

Narzędzie YouTube Video Builder umożliwia tworzenie krótkich 6- lub 15-sekundowych reklam, ale ma też wiele zalet. Za użyciem tego narzędzia przemawia kilka argumentów. Należą do nich np. następujące fakty: – nie trzeba mieć żadnej wiedzy na temat oglądania filmów, – oprogramowanie jest bezpłatne, – każdy może z niego korzystać, – nie jest wymagane nagrywanie wideo, – nie jest potrzebny żaden specjalny sprzęt lub oprogramowania, – pozwala zaoszczędzić na usługach marketingowych. Narzędzie Google do tworzenia krótkich filmów promocyjnych może okazać się ciekawym rozwiązaniem, jeśli planujesz kampanię reklamową, np. reklamę na YouTube.

Czym są filmy krótkometrażowe z YouTube?

Shorty na Youtube to krótki format wideo, który jest promowany i oglądany głównie na telefonach komórkowych. Filmy wyświetlane jako krótkie filmy trwają maksymalnie 60 sekund i są przesyłane w pionie. Shorty to nowy format na YT i jeszcze nie tak popularny w Polsce, co daje nam możliwość zdobycia szerokiego zasięgu i wyróżnienia się na tle konkurencji.

Spodenki YouTube są bardzo podobne do Tiktok i właściwie są jego kopiami. Różnica polega na tym, że aplikacja Tiktok ma różne długości wideo 15 sekund, 60 sekund i 3 minuty i więcej, a Youtube podaje 2 kryteria. Film musi mieć długość 15 lub 60 sekund i powinien być kręcony w pionie.

Czy pamiętasz, kiedy zapytano nas, kim chcemy zostać w przyszłości? Odpowiedziałem „gracz”.

Jednak niedawno usłyszałem historię, w której mała dziewczynka odpowiedziała na to samo pytanie: „Youtube”. Wstrząsający? Niekoniecznie…

Może ta dziewczyna zostanie gwiazdą YouTube’a i będzie miała srebrny guzik do 100 000 subskrybcji? Móc! Życzę jej tego z całego serca, ale zacznijmy od początku.

Istnieje wiele powodów, dla których warto przeczytać ten nektar. Jednym z nich może być posiadanie kanału YouTube i tworzenie filmów. Po drugie – może jesteś na początku swojej przygody w tym obszarze? Wcale by mnie to nie zdziwiło, bo czasem w mojej głowie pojawiała się myśl: „Dlaczego nie rzucić tego wszystkiego i zostać YouTuberem? Zacznijcie dzień i kolejny film z magicznym hasłem: Witajcie kochani, witajcie na moim kanale, dzisiaj mówimy o…”. Innym argumentem może być to, że pomagasz komuś prawidłowo skonfigurować ten kanał. A może po prostu wiesz, że warto przeczytać nasze nektary, bo dzięki nim możesz poszerzyć lub utrwalić swoją wiedzę? Do jakiejkolwiek grupy potencjalnych czytelników należysz, zapraszam do zapoznania się z kolejną dawką wiedzy.

Jak zrobić film na YT, który przyciągnie tłumy i wypromuje Twój kanał?

W tej sekcji zebrałem nie tylko wskazówki, jak stworzyć dobry film na YouTube, ale także jak podejść do nagrywania filmów obejmujących cały kanał. Więc nie chodzi tylko o stworzenie filmu, ale także o dopasowanie go do innych ujęć, które robisz, aby dotrzeć do właściwych osób i wzbudzić ich zainteresowanie. W końcu wiesz już, że każdy film powinien realizować gotową strategię Twojego kanału biznesowego w YouTube. Poniżej znajduje się 10 podstawowych zasad, których należy przestrzegać podczas tworzenia kreacji sugerowanych przez sam YouTube. W rzeczywistości jest to rozszerzenie czterech punktów przedstawionych powyżej, dotyczących budowania strategii kanału YT.

1. Twórz treści, którymi inni będą chcieli się dzielić

NAPISZ POMYSŁY

Jeśli dopiero piszesz swój pierwszy skrypt, nie martw się o formularz. Każdy element, mikrokarta i notatka na okładce pomaga stworzyć materiał przyciągający uwagę. Zapisz wszystkie swoje pomysły na papierze, ale pamiętaj, aby być selektywnym. My zajmiemy się resztą i nieco później zamienimy pomysły w realny scenariusz.

Największym błędem, którego czasami nie da się uniknąć, jest próba zapamiętania wszystkiego i trzymania tego w głowie. Zaufaj, że nie da się tego przeciągnąć – utrudnia to pracę całemu zespołowi i każdy woli usiąść z kawą niż 10 dwójkami.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad