Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak zrobić spodenki na YouTube ponad 15 sekund?

TikTok to święto kreatywności. W kontekście biznesowym aplikacja daje niezliczone możliwości budowania wizerunku, podkreślania charakteru marki czy przeprowadzania zakrojonych na szeroką skalę kampanii reklamowych.

Materiały przed publikacją można wzbogacić o dodatkowe nakładki, filtry lub efekty. Filmy są wyświetlane w pętli, a użytkownicy mogą je polubić lub skomentować. Film można również udostępniać na innych platformach społecznościowych.

Pomysły na retargeting na Facebooku – praktyczne sugestie

Aby rozpocząć remarketing, musisz najpierw utworzyć piksel Facebooka w Menedżerze reklam, którym jest Twoje konto reklamowe. To bardzo proste, jeśli postępujesz zgodnie z powyższymi instrukcjami. Więcej na ten temat przeczytasz w kolejnym artykule Remarketing na Facebooku – jak zacząć?

Istnieją jednak sposoby na remarketing na Facebooku lub Instagramie bez użycia piksela. Sam piksel i oparte na nim grupy odbiorców również można wykorzystać na wiele sposobów. Przejdźmy więc do samych pomysłów.

Miejsca, ludzie i tematy poruszane w podcaście:

  • Książka „Gram ist kein Drama” – przewodnik Arleny Witt.
  • Miejsca, w których można znaleźć prace Arleny Witt:
    • «Po Cudzemu» – kanał YouTube Arleny Witt.
    • «Po Cudzem» na Facebooku
    • Arlena’s Instagram
    • Arlena’s Blog
    • Zdecydowanie polecam sprawdzić, jak dobrze pasuje Arlena’s Vine – Arlena’s Vine Second Filmy.
  • Kanały YouTube wspomniane przez Arlenę:
    • Naukowy bełkot
    • Polimaty – kanał Radka Kotarskiego.
    • Innymi słowy, polski kanał Pauliny Mikuli.
    • Pink Candy — kanał edukacji seksualnej.
  • Wpis «Jak nazwać firmę lub skąd się biorą znane marki» – artykuł na blogu Arleny, który przyniósł jej wielu klientów.
  • Film «Jak nie bać się mówić po angielsku?»
  • Film «Polak czy lokal – którego nauczyciela wybrać?»
  • Film «Psychoterapia, czyli jak żyć?» – vlog z psychoterapii Arlene.
  • WNOP 067: 11 błędów popełnianych podczas pisania książek – czyli jak poniosłem porażkę w najważniejszym projekcie 2015 r.
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad