Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak zrobić wirusowe wideo na YouTube?

Uwzględnienie słów kluczowych w strategii miejsc docelowych wideo jest koniecznością. Wyszukiwarka portalu odczytuje m.in. słowa zawarte w opisie oraz w tytule w celu rozpoznania treści filmu. W tym celu możesz skorzystać z Planera słów kluczowych Google AdWords. Możesz także użyć tego narzędzia, aby uzyskać informacje o średniej miesięcznej liczbie wyszukiwań hasła w Google. Jeśli poza SERP-ami w wyszukiwarce na często wyszukiwane słowo kluczowe pojawiają się także filmy z serwisu, to ich wysoka pozycja wnosi do nagrania wiele nowych wyświetleń. Analizując słowa kluczowe, pamiętaj, że podczas wyszukiwania filmów użytkownicy serwisu korzystają z mniej skomplikowanych wyszukiwań niż w Google. Więcej o analizie słów kluczowych przeczytasz w tym artykule na naszym blogu: Po przeanalizowaniu fraz, na których opiera się późniejsza strategia pozycjonowania wideo, dowiedz się, jaka jest konkurencja. Sprawdź, jak optymalizują swoje filmy i jakie słowa kluczowe mają podobne filmy.

Wirusowe wideo — co to jest?

Czasami film udostępniony w internecie, np. B. Youtube, bardzo popularny. Ludzie zaczynają udostępniać je online, na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Wideo jest udostępniane, komentowane i oglądane. To wideo robi furorę w internecie. Jest to następnie określane jako efekt wirusowy lub marketing wirusowy, a samo wideo jest często określane jako wideo wirusowe.

I to wszystko oczywiście za darmo.

youtube.com/embed/4Nno444BD2s» frameborder=»0″ allowfullscreen>


youtube.com/embed/8WIcAB1YFPo» frameborder=»0″ allowfullscreen>
Wydaje się idealnym rozwiązaniem dla detalisty. Każdy wirus ma swoje zalety i wady. Zaletą jest z pewnością jego popularność, że mówi się o nim głośno. Wadą jest nieprzewidywalność. Nigdy nie jesteśmy w stanie w pełni przewidzieć wyników. Ale o tym za chwilę.

Niedostępność, tajemna wiedza i ukryty dostęp

Tajemna wiedza i wszystko, co niedostępne zawsze przyciągało ludzi i budziło wielką ciekawość, ponieważ pragniemy rzeczy, których nie możemy mieć lub które są przed nami ukryte.

Prawdopodobnie widziałeś nagłówki typu „Farmaceuci nienawidzą go za ujawnianie tajemnic zdrowotnych wolnych od narkotyków” lub „Rząd nie chce, żebyś wiedział…”. Wykorzystanie wrażenia ukrytej wiedzy pozwala przykuć uwagę i rozbudzić ciekawość, bo nawet bezużyteczna informacja czasami okazuje się interesująca, jeśli jesteśmy „wybrańcami”, którzy mogą ją zdobyć. Czy wiesz, jaki jest jeden element wirusowego wideo, o którym nikt jeszcze nie napisał? Zgadzam się.

Jak zrobić dobre wirusowe wideo?

Mówią, że nieruchomy obraz jest wart tysiąca słów. Dzięki zestawieniu nieruchomego zdjęcia z ruchomym obrazem filmowym, któremu towarzyszy dźwięk, muzyka, odpowiednie tempo i wciągająca historia, minuta filmu wyraża znacznie więcej niż tysiąc zdjęć. Jak sprawić, by ta minuta filmu (a czasem mniej) była niezapomniana? Jak sprawić, by widzowie dobrowolnie przesłali Twój film innym użytkownikom, np. przez YouTube czy Facebook? Chociaż wiele agencji reklamowych i domów produkcyjnych chwali się możliwością tworzenia tak zwanych filmów wirusowych, w rzeczywistości niewielu, jeśli w ogóle, wykonuje to zadanie. Czym dokładnie jest wirus? Viral to tak zwany wirusowy film wideo, który (podobnie jak wirus) bardzo szybko rozprzestrzenia się w Internecie. Oczywiście wirusowe wideo nie rozprzestrzenia się samo z siebie. Swoją popularność zawdzięcza zwykłym internautom, którym film tak się spodobał, że chcą go pokazać swoim bliskim (a czasem dalekim) znajomym. Ludzie wysyłają sobie e-maile z filmami, udostępniają je na Facebooku, łączą je na Youtube.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad