Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jak zwiększyć oglądalność strony internetowej?

  1. Media społecznościowe

    Udostępnij w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Linkedin, Google+, Instagram, Pinterest, Snapchat, Reddit. Zostaw informacje o swojej firmie i odpowiadaj na pytania użytkowników. Dobrym sposobem jest pomoc w określonych tematach, a następnie zachęcenie ich do skorzystania z pozostawionego przez Ciebie linku.

  2. Wejście do Google Adwords

    Niedawno przemianowano Google Ads (Linki sponsorowane) i jest płatną siecią reklamową i wyszukiwarką. Zastanawiasz się jak uzyskać 1000 wejść na swoją stronę za jedyne 100 zł? Z pomocą przychodzi Google Ads, gdzie po kliknięciu w reklamę pobierana jest opłata. Generowanie trafień za pomocą tych reklam nie musi być drogie (w zależności od branży i słów kluczowych, których chcesz użyć).

  3. Optymalizacja wyszukiwarek

    Nie można pominąć tematu, który pojawia się na wielu blogach. Możesz zrobić SEO samodzielnie (niezalecane dla osób, które nie wiedzą, jak to zrobić). Większość z nich jest zlecana przez firmy, które zajmują się tym zawodowo. Są to działania mające na celu poprawę pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach naszego serwisu. Witryna zajmująca wysokie pozycje w wyszukiwarkach dla określonych słów kluczowych może generować tysiące odsłon. Dowiedz się, czym jest pozycjonowanie i jakie są jego zalety.

  4. Współpraca z blogerami

    Skuteczna współpraca z blogerami, którzy mogą jednocześnie publikować treści na swoim blogu i link do Twojej witryny, może być strzałem w dziesiątkę. Najlepiej sprawdzić, czy dany blog generuje ruch i jest tematycznie powiązany z Twoją firmą. Blogerzy często pobierają za to opłaty. Mogą to być kwoty 100 zł, 200 zł i więcej. Można jednak dojść do porozumienia i współpracować w taki sposób, aby nikt nikomu nic nie płacił. Może masz usługę, która mogłaby zainteresować blogera? Zaoferuj im zniżkę, a być może odwzajemnią się wpisem, który znacznie zwiększy ruch w Twojej witrynie.

  5. Filmy z YouTube

    Youtube jest obecnie najpopularniejszą przeglądarką wideo. Statystyki pokazują, że ponad miliard ludzi korzysta z YouTube. 1000000000 to dużo! Warto zainwestować w krótki film, który może pomóc zwielokrotnić wizyty na Twojej stronie.

  6. Blog firmowy

    Posiadanie własnego bloga z odpowiedziami na wiele codziennych pytań i problemów przyciąga wiele osób. Wydaje się, że dzielenie się wiedzą może sprawić, że będziemy bezrobotni, ale jest zupełnie odwrotnie. Często internauta, który powierza Ci pracę nad swoimi projektami, docenia Cię, bo uważa Cię za osobę kompetentną i godną zaufania. Użytkownicy mogą udostępniać bloga w sieciach społecznościowych, co dodatkowo zwiększa świadomość.

  7. Komentowanie na forach i blogach

    Wiele osób szuka odpowiedzi na swoje pytania na forach i blogach, więc warto je odwiedzać. Odpowiadaj na komentarze użytkowników na blogu lub forum, a następnie przesyłaj je do siebie.

    Nie zawsze można zostawić link, co nie znaczy, że nie warto wnosić wkładu. Możesz nazwać profile swoją firmą i dołączyć informacje o tym, kim jesteś w profilu wraz ze swoją stroną.

  8. Płatne reklamy w mediach społecznościowych

    To nie to samo, co komentowanie, chodzi o pokazywanie użytkownikom określonych treści. Atrakcyjne zdjęcia i odpowiednia treść prowadzą do kliknięć w płatne reklamy, co oznacza, że ​​dbamy o powtórne odwiedziny na naszej stronie.

Przy korzystaniu z płatnych wyników efekt zwykle pojawia się bardzo szybko i przynosi wiele korzyści. Korzystając z tego rozwiązania należy pamiętać, że w grę wchodzą pieniądze. Warto zlecić taką usługę firmom, które najlepiej wiedzą, jak zwiększyć prawdopodobieństwo, że reklama będzie skuteczna i dotrze do odpowiednich odbiorców.

Aktywność na innych stronach internetowych

Kilka akapitów temu wspomniałem o sile konwersacji. Możesz też wykorzystać go na inne sposoby. Niekoniecznie prowadzenie takiej rozmowy, ale z drugiej strony uczestnictwo w niej. Oczywiście w wielu przypadkach takie zachowanie może nie wzbudzić zainteresowania. Jeśli jednak znasz swoją firmę i jesteś szanowany w swojej niszy, jest to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na Twojej stronie.

O wpływie celebrytów na czytelników pisaliśmy w artykule o charakterystyce autorytetów w sieciach społecznościowych.

Nowe blogi i konkursy

Nie martw się, każdego dnia w Internecie pojawia się wiele nowych blogów. Nie złość się, że konkurencja w Internecie rośnie! Jeśli wiesz, jak przyciągnąć ruch na swojego bloga, konkurs pomoże Ci wyznaczyć nowe cele i odkryć nowe kierunki rozwoju bloga.

Mój serwis matematyczny – MatFiz24.pl osiągnął prawdziwe eldorado ruchu dopiero po dwóch latach tworzenia serwisu, kiedy to znacząco uzupełniłem luki w wiedzy o SEO.

Eksperci SEO nazywają to warstwami treści

I nie są to style kaskadowe (CSS). W szczególności jest to organizacja informacji na Twojej stronie internetowej. Organizacja informacji przypominająca warstwy (katalogowanie informacji), stąd nazwa.

Masz już witrynę internetową swojej firmy i załóżmy, że jest to piekarnia. Dodali treści do serwisu, a także prowadzą w tym serwisie bloga (o tym dlaczego warto mieć bloga na firmowej stronie pisałam TUTAJ).

Zainteresowania

Platformy społecznościowe kładą teraz nacisk na znaczące interakcje między użytkownikami. Dlatego tak ważne jest publikowanie treści, które przemawiają do odbiorców.

Zachęcaj obserwujących do interakcji z Twoim profilem na Instagramie, publikując starannie wybrane zdjęcia z ciekawymi podpisami i mocnymi wezwaniami do działania. Od samego początku staraj się zwrócić ich uwagę, aby spędzali więcej czasu na Twoim profilu.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad