Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jaki jest kierunek mojego kanału YouTube?

Cześć!

Dostaję od Was bardzo dużo pytań i od czasu do czasu staram się odpowiedzieć na te najpopularniejsze i najbardziej problematyczne.

Chwytliwy adres

Niby drobiazg, ale obok nazwy ważny. Nie planujesz tworzyć witryny, więc Twój adres to youtube.com/user/xxx, gdzie xxx to nazwa kanału. Zadbaj więc o to, aby sam adres przyciągał wzrok i jednocześnie komunikował, że to Twój kanał. Paweł1376928xoxo prawdopodobnie nie brzmiałoby dobrze, ale coś z nazwą kanału lub Twoim imieniem i nazwiskiem by się przydało. Wiele osób nie zwraca na to uwagi, a potem płacze, bo nie zawsze da się później zmienić nazwę.

Czy zauważyłeś, że wśród bardziej popularnych konkurentów w branży YouTube na pierwszym miejscu są kanały, które szybko odnoszą sukces? Oczywiście nie chcę spamować prośbami twórców z milionem subskrybentów. Ale może masz wśród znajomych kogoś, kto prowadzi kanał o podobnej tematyce. To świetny sposób, aby pokazać się światu – w końcu publiczności nie zabierzesz, a może niektórzy przyjdą i zostaną. Nikt nie przegra, a debiutant wygra. Tylko nie zapomnij od czasu do czasu zapłacić komuś tyle samo.

Kanał na YouTube – od czego zacząć?

Jeśli chcesz zostać YouTuberem lub planujesz mieć tam kanał firmowy, musisz najpierw pomyśleć o tym, co będziesz publikować i do czego będą wykorzystywane Twoje treści. Niewielu odniesie sukces bez planowania treści i ogólnych tematów. Jednak większość widzów szuka kont oferujących filmy na interesujące ich tematy, takie jak motoryzacja, sport, kosmetyki, moda, rozrywka czy komentarze.

W przypadku marek filmy są oczywiście zwykle związane z branżą, w której działa firma. Aby wiedzieć, co poświęcić swojemu kanałowi, należy wybrać dla niego atrakcyjną nazwę, a następnie stworzyć go, wypełniając formularz rejestracyjny. Teraz czas zabrać się do pracy, ale jeśli potrzebujesz pomocy ekspertów w tej dziedzinie, warto skontaktować się z agencją, która oferuje social media i pomoże Ci zacząć!

Dodawanie wartości do życia innych

Jak wspomniałem wcześniej, używamy internetu z 3 powodów: dla rozrywki, aby znaleźć konkretną wiedzę, która rozwiązuje nasze problemy jakiś problem lub dokształcić się, lub chcemy kupić coś konkretnego (wtedy wchodzimy np. na Allegro). A Twój kanał YouTube musi spełniać 1 lub 2 opcje.

Dla zabawy

Lekko stronniczy Dla zabawy dla dziewczyn SWEET POLAND

Twórca kanału ma naprawdę dużo wyobraźni! Oglądając ich filmy, możesz nauczyć się wielu niesamowitych sztuczek, które sprawią, że Twój manicure będzie ciekawszy i bardziej oryginalny. Nigdy nie przestaje mnie zadziwiać, jak łatwo można tworzyć arcydzieła na paznokciach. Ten kot ma 10 milionów polubień na FB, więc musi być dobrze.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad