Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jaki jest komentarz z najbardziej polubieniami na YouTube?

Algorytm Youtube – co warto o nim wiedzieć?

Firmy z nowych mediów zaciekle walczą o uwagę odbiorców. Aby go zachować, zalecają wyselekcjonowane treści. Wielu YouTuberów zastanawia się, dlaczego obserwuje nagłe wzrosty i spadki liczby subskrybentów. Popularność treści zależy od przychylności algorytmu – jaka jest jego zasada działania?

Tytuł

W tytule filmu wideo YouTube możesz (lub powinieneś) wprowadzić słowa kluczowe, które pomogą innym znaleźć Twój film wideo. To chyba najważniejszy element związany z YouTube SEO. Określa on, jak wysoko film będzie się zajmował na stronie wyników wyszukiwania YouTube (YSRP). Prawidłowy tytuł filmu ma również duży wpływ na współczynnik klikalności (CTR).

Oczywiście nie można używać chwytliwego tytułu kosztem jego związku z rzeczywistą treścią filmu. Podobnie jak Google, najwyższym priorytetem YouTube jest prezentowanie użytkownikom najbardziej wartościowych i przydatnych treści.

Na początku 2018 roku, w sercu ery cyfrowej i mobilnej, nie trzeba wierzyć, że treści wideo są niezwykle ważne. Żyjemy w czasach, w których wielu użytkowników woli obejrzeć film na interesujący ich temat niż po prostu przeczytać „suchy” artykuł.

Każdy z nas od czasu do czasu wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę Google lub YouTube na swoim smartfonie, komputerze lub w domu i oczekuje natychmiastowej i rzetelnej odpowiedzi. Planujesz założyć własny kanał? Poznaj trzy kroki skutecznej optymalizacji treści wideo w YouTube.

Jake Paul ft. Team 10 – It’s Everyday Bro

I kolejny teledysk, tym razem dla gwiazd YouTube – Pew Die Pie. Nie trzeba było długo czekać, aby jego fani zareagowali ogromnymi kciukami w dół – a od końca maja 2017 roku materiał filmowy zebrał 4,4 miliona polubień. Nieźle 😉

Ale nie przesadzaj ze słowami kluczowymi, używaj ich tylko wtedy, gdy mają sens i są powiązane z treścią filmu.

3. Grupa docelowa

Dowiedz się, czego oczekuje Twoja grupa docelowa, po jakie filmy są przeznaczone do zapytania. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z kanałem YouTube, najprostszym sposobem jest sprawdzenie kanałów konkurencji lub innych twórców z Twojej branży. Zobacz, które filmy mają najwięcej wyświetleń i zaangażuj odbiorców. Jeśli masz już doświadczenie ze swoim kanałem, YT Analytics dostarcza wielu przydatnych informacji, takich jak: dane demograficzne, lokalizacja, źródło itp.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad