
YouTube jest drugą po Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród Polaków. Tak wysoka pozycja może dziwić, ale faktem jest, że filmy na YouTube ogląda miesięcznie 18,5 mln osób. Ponadto Google chętnie pobiera treści wideo z serwisu YouTube i wyświetla je w specjalnym polu wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Z tego powodu YouTube jest narzędziem, które powinno zainteresować zarówno przedsiębiorców, jak i twórców treści, którzy chcą budować swój zasięg i sukcesywnie zwiększać odsetek swoich treści na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Tutaj też warto walczyć o pozycje, tym bardziej, że wiele promocyjnych tematów i haseł na YouTubie jest jeszcze niedojrzałych. Czy pozycjonery na YouTube mają z tym coś wspólnego? Jak ugryźć SEO na YouTube? Poniżej znajduje się lista niektórych aspektów SEO, na które powinniśmy zwrócić uwagę podczas dodawania filmu na YouTube. Ta lista jest oparta na moich własnych badaniach i doświadczeniach związanych z publikowaniem treści w YouTube.
Najlepszy czas na publikowanie filmów na TikTok
TikTok to sieć społecznościowa, która stała się bardzo popularna w ostatnich latach. Użytkownicy przesyłają tam krótkie filmy. 15-sekundowy film może przyciągnąć dużą uwagę, jeśli opublikujesz go we właściwym czasie.
W dni powszednie dobrze jest publikować treści wcześnie rano – między 6:00 a 9:00. Użytkownicy po prostu budzą się i od razu chwytają za telefony, więc warto publikować filmy. Wieczór to także świetny czas na publikowanie treści. Według badań poniedziałek i środa od 22:00 do 23:00 to dobry czas na publikowanie postów. W weekendy najlepiej publikować treści między 7:00 a 11:00 oraz po południu między 16:00 a 20:00.
Kiedy publikować filmy?
Godzina i dzień przesłania mogą mieć duże znaczenie dla wyświetleń, jakie uzyskamy na początku. Co z kolei może pomóc naszemu materiałowi w lepszym rankingu w algorytmie. Jednak godzina i dzień, w którym wrzucamy nasze filmy jest bardzo indywidualna. Zależy to głównie od tego, do kogo kierujemy nasze materiały i kiedy te osoby mają czas je obejrzeć. Najlepsza rada może być prosta: przetestuj! Dowiedz się, kiedy Twoje treści stają się lepsze lub gorsze, lub jeśli masz już społeczność, zapytaj ich, kiedy mają czas i kiedy chcą zobaczyć nowe treści od Ciebie.
oglądaj swoje najlepsze filmy na YouTube
opiekunów, zapełnij znajomych i oglądaj wydawców wideo na YouTube, ich twórców w studio. Sekcja Et dans la même Analityka dotyczyła wszystkich wizualizacji, środków ilustracyjnych wybierając okres zaczynający się od świata i kończący na dimanche, najważniejszym.
Analizuj wykres, jeśli chcesz, cały czas możesz spodziewać się dużej liczby odwiedzających, którzy zostaną wybrani we wrześniu. N’oubliez pas de Beginner le lundi et de terminer le dimanche. Si vous pouvez le comprendre, c’est un moyen très simple de savoir quel jour de la semaine est celi avec le plus grand nombre de visites.
Po co takie pytania?
Być może zastanawiasz się, dlaczego wybrałem te pytania i co one oznaczają dla Ciebie i Twojego kanału. Omówmy je jeden po drugim:
1. Czy zazwyczaj robisz śmieszne (lub półzabawne) filmy? Dlaczego: zabawne filmy są łatwiejsze do oglądania, zachęcają do mniej myślenia lub nauki i mają na celu relaks lub śmiech. W ten sposób ludzie mogą oglądać więcej takich filmów, dzięki czemu możesz automatycznie publikować ich więcej.