
Jeśli chodzi o YouTube, wyszukiwanie słów kluczowych dla filmów jest BARDZO ważne.
Jeśli wiesz jak dobrać WŁAŚCIWE słowa kluczowe to…
Profesjonalne i kompleksowe SEO
Sprawdź naszą >> OFERTA > OFERTA > OFERTA
Co to najlepszy dzień i pora na przesyłanie filmów do YouTube?
Lorsque nous réalisons une publishing, il est très que dans les premieres heures de sa publishing, elle reçoive le plus grand nombre de visites. C’est pourquoi, il est plus qu’évident que nous devrions realizuje tę publikację w momencie ruchu lub wizyt użytkowników na platformie YouTube dla szybkiego łańcucha.
To bardzo przydatne narzędzie Studio Creator, które uwielbiasz, ale w tej chwili jesteśmy w momencie wielkiej wizyty. C’est pourquoi ce que nous allons faire est d’aller sur notre chain YouTube pour nous connecter. Wisiorek ce temps, nos iron à notre icone, qui est en haut à droite.
Regularność i upór
Tak, w każdy czwartek o 19:30 – kiedy już ustalimy format, musimy zaplanować, kiedy chcemy pokazać ludziom nasze filmy. Na początku przygody z nowym kanałem powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na regularność i starać się publikować co najmniej jeden film w tym samym czasie każdego tygodnia.
Dzięki takiemu podejściu z jednej strony od początku przyzwyczajamy widzów do regularności, dając im komfort i obietnicę dostarczania treści, z drugiej strony algorytm YouTube uczy się, że „może nam zaufać”, jesteśmy wiarygodni firma i nasze filmy są stale oglądane – na początku kanału dłuższa przerwa w oglądaniu może spowodować, że algorytm „nauczy się” naszego kanału od podstaw, a nasze wysiłki pójdą na marne. Dlatego tak ważne jest, aby publikować posty regularnie i tak często, jak to możliwe, aby utrzymać liczbę wyświetleń kanału.
KAMERA, AKCJA!
Pierwsza zasada – nie spiesz się. Czasami stworzenie nawet bardzo krótkiego kawałka materiału wymaga dużo praktyki i cierpliwości. Pamiętaj, że przechwycony obraz powinien być ostry, w końcu nikt nie chce się domyślić, co chcesz pokazać i jak ma wyglądać efekt końcowy. Zwróć uwagę na oświetlenie i odpowiednią kompozycję, a osoba przed obiektywem zawsze będzie wyglądać dobrze.
Pomyśl o odpowiedniej atmosferze, zwłaszcza gdy nie jesteś przed kamerą, daj wybranej osobie możliwość zaaklimatyzowania się i przygotowania do wielkiej chwili. Po naciśnięciu czerwonego przycisku liczy się tylko to, jak się czujesz przed kamerą.